Încep să apară efectele izolării şi muncii de acasă. Angajaţii de la salubrizare, copleşiţi de creşterea cantităţii de deşeuri menajere
Barney Shapiro, proprietarul Tenleytown Trash, nu s-a gândit niciodată că va ajunge să apeleze la departamentul de costume al Operei Naţionaeă din Washington pentru a proiecta echipamente pentru angajaţii săi. Dar când un membru al personalului său a auzit că Opera Naţională coase măşti pentru angajaţii din primele linii ale luptei împotriva pandemiei de coronavirus, şi-a dat seama că e o şansă bună.
Angajaţii lui Shapiro transportă gunoiul în Washington şi Maryland. La fel ca întreaga industrie de gestionare a deşeurilor, Shapiro încearcă să-şi păstreze angajaţii în siguranţă, astfel încât să poată face faţă fluxurilor masive de gunoi menajer care se acumulează pe măsură ce mai mulţi americani se autoizolează în carantină la domiciliu. „Volumul de deşeuri din zona rezidenţialeă a crescut drastic”, a spus Shapiro. „Oamenii ne apelează şi cer servicii în plus. Este un coşmar".
Republic Services, una dintre cele mai mari companii de gestionare a deşeurilor din SUA, a declarat că se aşteaptă ca volumul de gunoi din zonele rezidenţiale să crească cu până la 30%, scriu cei de la CNN. Pentru a putea gestiona cantitatea din ce în ce mai mare de deşeuri menajere de zi cu zi, aproximativ 50 de comunităţi la nivel naţional au oprit preluarea deşeurilor reciclate şi au suspendat colectarea deşeurilor din curte, potrivit Asociaţiei Deşeurilor Solide din America. Alte companii îşi mută angajaţii către rutele rezidenţiale şi se îndepărtează de rutele comerciale, deoarece multe dintre întreprinderi s-au închis.
Companiile realizează, de asemenea, planuri de urgenţă în cazul în care volumul rezidenţial devine prea mare sau lucrătorii lor se îmbolnăvesc. Shapiro a declarat că unul dintre şoferii săi şi colegul cu care acesta lucrează pe tură au fost depistaţi pozitiv cu COVID-19. Un alt şofer i-a spus că este speriat şi că stă acasă, iar antreprenorul, care are o echipă de 32 de şoferi, este îngrijorat de faptul că mai mulţi angajaţi vor dori să facă acelaşi lucru. „Nu îi pot spune unui şofer să nu rămână acasă, pentru că este în pericol."
David Biderman, CEO al Asociaţiei Deşeurilor Solide din America de Nord, a declarat că industria a cunoscut până acum o uşoară creştere a cererii de zile libere, în mare parte pentru că unii angajaţi trebuie să rămână în carantină după potenţiale expuneri la virus, iar alţii sunt nevoiţi să îşi ia liber pentru a avea grijă de copii, deoarece nu mai merg la şcoală.
Shapiro spune că zilnic camioanele companiei sunt igienizate, la fel şi birourile, şi că a fost nevoie să angajeze personal suplimentar pentru a face faţă acestor nevoi.
Bill Rumpke Jr., CEO al Rumpke Waste & Recycling, a angajat 36 de oameni noi în ultima săptămână pentru a face faţă creşterii volumului de deşeuri din zonele rezidenţiale unde îşi desfăşoară activitatea, în Ohio, Indiana, Kentucky şi Virginia de Vest.
Rumpke a spus că se confruntă cu pierderi financiare din cauza scăderii dramatice a afacerilor comerciale şi industriale, dar principala sa preocupare în acest moment este menţinerea angajaţilor săi în siguranţă şi satisfacerea cererii crescute de colectare a deşeurilor.
Pentru a compensa creşterea costurilor forţei de muncă şi scăderea veniturilor, Rumpke a spus că businessul intenţionează să reducă alte cheltuieli, precum un proiect IT planificat şi achiziţionarea de echipamente noi.
O modalitate prin care oamenii pot ajuta, a spus Biderman, este de a amâna curăţenia de primăvară, limitând astfel cantitatea de deşeuri. „Curăţenia de primăvară va pune presiune suplimentară asupra unui sistem deja foarte afectat", a spus Biderman. „Aşteptaţi să faceţi curăţenie generală când lucrurile revin la normal”.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro