ING Asigurări de Viaţă lansează Sales Force Academy
ING Asigurări de Viaţă lansează Sales Force Academy, un program construit după modelul programelor internaţionale de master. Programul se adresează întregii forţe de vânzare a ING Asigurări de Viaţă, formată din 1.650 de consultanţi financiari şi 200 de manageri.
Prin acest program membrii echipei ING îşi pot completa şi consolida pregătirea profesională dincolo de posibilităţile disponibile la nivelul pieţei în această profesie. Programa urmăreşte atât transmiterea noţiunilor fundamentale în vânzările de asigurări de viaţă şi pensii private, cât şi dezvoltarea abilităţilor de relaţionare (soft skills).
Sales Force Academy asigură formarea şi evaluarea continuă, cursanţii putând obţine licenţa de vânzări, respectiv licenţa de management.
“Pe piaţa românească de asigurări de viaţă, <şcoala ING> este recunoscută pentru (...) profesia de consultant financiar, profesie pe care, de altfel, ING a creat-o în urmă cu 16 ani.. La ING ne mândrim cu faptul că peste o treime dintre consultanţi ne sunt alături de 10 ani sau mai bine”, declară Ştefan Stavrositu, director naţional de vânzări pentru segmentul Tied Agents, ING Asigurări de Viaţă.
Specificul programului Sales Force Academy constă în faptul că s-a urmărit introducerea formelor interactive de învăţare, care permit acumularea de cunoştinţe şi deprinderi în ritmul propriu al fiecarui cursant. Aplicabilitatea cursurilor este asigurată de inserarea la nivelul programei a studiilor de caz bazate pe exemple concrete, acumulate în activitatea de vânzare de asigurări de viaţă în cei 16 ani de experienţă ai ING pe piaţa românească. Altfel spus, cursurile sunt construite în mod gradual pentru a asigura transferul în practică al conceptelor teoretice învăţate.
În funcţie de treapta de carieră pe care se află cursanţii, Sales Force Academy are programe pentru dezvoltarea consultanţilor (20 de cursuri), pentru dezvoltarea managerilor (10 cursuri) şi programe de pregătire pentru cei care vor să îşi dezvolte potenţialul managerial (2 cursuri). Programa include pentru fiecare treaptă de carieră o serie de cursuri obligatorii care – odată parcurse – oferă accesul la cursuri suplimentare, dezvoltate ca beneficiu. Tematicile acoperă subiecte precum tehnici de vânzare, produse, educaţie financiară, dar şi psihologia clientului, eficienţa personală, automotivare, gândirea ”out of the box”, intuiţie managerială etc. Absolvirea cursurilor aferente unei trepte de carieră pregăteşte participanţii pentru accesarea celei superioare, cu acces la un nou pachet de beneficii financiare şi cursuri de dezvoltare personală.
Programa şi conţinutul cursurilor au fost concepute pornind de la interviuri cu consultanţi şi manageri ING precum şi de la studii realizate de companie sau de alte asociaţii de renume (precum LIMRA, organizaţia mondială a companiilor de asigurări şi servicii financiare - www.limra.com), fiind validate cu forţa de vânzări.
În primii doi ani de activitate în cadrul companiei, fiecare consultant poate obţine licenţa de vânzări, demonstrând în acest interval că deţine şi aplică în mod constant cunoştintele necesare în această carieră. în mod similar, fiecare manager al forţei de vânzare ING poate obţine licenţa de management, odată ce îndeplineşte anumite standarde de vânzare sau recrutare şi parcurge cursurile necesare. Cele două tipuri de licenţe certifică atingerea standardelor ING Asigurări de Viaţă.
Sales Force Academy va debuta în luna august şi este realizat ca parte a programului de profesionalizare şi loializare a forţei de vânzare, “Partener 3.0”.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro