Instagram, noul jucător care vrea să învingă Amazon pe piaţa de comerţ online
După mai mulţi ani în care Instagram a funcţionat doar drept o aplicaţie de social media îmbuibată cu mâncare, fashion şi design, utilizatorii vor putea folosi platforma pentru a cumpăra în mod direct produse – ceea ce aduce o nouă sursă de venit pentru gigantul Facebook, potrivit Bloomberg.
Începând de săptămâna acesta, aplicaţia testează un instrument de shopping, denumit Checkout, teste în care s-au implicat deja multe nume mari precum Nike.
„De-a lungul timpului, pe măsură ce generăm valoare pentru oameni, asta ar putea deveni o parte semnificativă a businessului nostru”, spune Vishal Shah, head of product Instagram.
Prin intermediul Checkout, oameii vor putea cumpăra direct din Instagram, şi nu vor mai fi redirecţionaţi spre site-ul retailerului.
Shah consideră că acesta este următorul model de business de succes după advertising.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro