Instagram, noul jucător care vrea să învingă Amazon pe piaţa de comerţ online
După mai mulţi ani în care Instagram a funcţionat doar drept o aplicaţie de social media îmbuibată cu mâncare, fashion şi design, utilizatorii vor putea folosi platforma pentru a cumpăra în mod direct produse – ceea ce aduce o nouă sursă de venit pentru gigantul Facebook, potrivit Bloomberg.
Începând de săptămâna acesta, aplicaţia testează un instrument de shopping, denumit Checkout, teste în care s-au implicat deja multe nume mari precum Nike.
„De-a lungul timpului, pe măsură ce generăm valoare pentru oameni, asta ar putea deveni o parte semnificativă a businessului nostru”, spune Vishal Shah, head of product Instagram.
Prin intermediul Checkout, oameii vor putea cumpăra direct din Instagram, şi nu vor mai fi redirecţionaţi spre site-ul retailerului.
Shah consideră că acesta este următorul model de business de succes după advertising.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro