Jolidon da Milano
Doua marci straine au intrat in portofoliul producatorului de lenjerie intima Jolidon - Infiore si Chiaro di Luna - dupa ce compania clujeana a cumparat Infiore, una din cele mai importante marci italiene de lenjerie, 65 de magazine din reteaua de peste 100 a Infiore si pachetul majoritar al companiei Emmeci SpA, proprietara marcilor, care detine peste 14% din piata italiana de profil.
Doua marci straine au intrat in portofoliul producatorului de lenjerie intima Jolidon - Infiore si Chiaro di Luna - dupa ce compania clujeana a cumparat Infiore, una din cele mai importante marci italiene de lenjerie, 65 de magazine din reteaua de peste 100 a Infiore si pachetul majoritar al companiei Emmeci SpA, proprietara marcilor, care detine peste 14% din piata italiana de profil.
Din totalul magazinelor, 35 vor fi rebranduite Jolidon, iar celelalte vor ramane cu brandul Infiore. Gabriel Cirlig (foto), proprietarul Jolidon, afirma ca primul magazin Jolidon din Italia va fi inaugurat in cel mult o luna, planul fiind ca la Milano sa fie deschise patru magazine, la Roma trei, iar restul in alte orase italiene. Lantul de magazine Infiore are vanzari anuale de peste 30 de milioane de euro, iar Jolidon estimeaza pentru 2006 o cifra de afaceri apropiata de aceeasi suma. Tranzactia este cea mai importanta achizitie facuta in strainatate de o firma romaneasca de textile, iar pentru Jolidon urmeaza dupa extinderea din 2000 incoace in Ungaria, Italia si Franta. Si pe piata interna, Jolidon a facut recent o achizitie importanta - aproape 7% din actiunile LCS Conf din Cluj (fosta Flacara), unul din principalii producatori interni de confectii, unde Gabriel Cirlig detinea deja 10% din actiuni.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro