Knauf Insulation România: Produsele pentru izolarea termică a pereţilor exteriori, creştere cu 30% a vânzărilor în 2018
Knauf Insulation România, unul dintre principalii jucători de pe piaţa materialelor izolante, a înregistrat anul anterior cele mai mari vânzări pe segmentul produselor necesare pentru faţadele de contact, în creştere cu peste 30% faţă de anul precedent. Totodată, compania şi-a majorat afacerile cu 10% anul trecut, cifra de afaceri depăşind astfel 14 milioane de euro.
Potrivit reprezentanţilor Knauf Insulation, anul 2018 a fost unul productiv pentru companie, pe toate liniile de business. Astfel, pe primul loc s-au situat produsele necesare pentru izolarea termică a pereţilor exteriori (termosistem), în creştere cu peste 30% faţă de anul precedent. Dintre acestea, peste 80% au fost atribuite către proiectele de construcţii noi, iar restul pentru lucrări de reabilitare.
Pe loc secund în topul vânzărilor s-au clasat produsele pentru faţade ventilate, care au cunoscut o evoluţie de circa 5% în acelaşi interval temporar. De asemenea, produsele pentru izolarea pereţilor de compartimentare au înregistrat o creştere de aproximativ 20%, comparativ cu 2017.
Principalul segment de dezvoltare în 2018 au fost proiectele rezidenţiale, cu un procentaj de circa 70%, unde s-a înregistrat o cerere mare de produse destinate izolării pereţilor exteriori (termosistem). 20% au reprezentat proiectele non-rezidenţiale, către care s-au vândut preponderent produse de izolare termică şi fonică a faţadelor ventilate şi pereţilor de compartimentare. Nu în ultimul rând, proiectele comerciale au ocupat 10% din total.
Ca structură, portofoliul Knauf Insulation cuprinde peste 30% vată minerală de sticlă - utilizată pentru acoperişuri înclinate, pereţi de compartimentare, faţade ventilate, restul fiind reprezentat de vată minerală bazaltică - pentru faţade de contact, acoperişuri plate (industrial, centre logistice), faţade ventilate, accesorii Homeseal LDS, Heraklith, acoperişuri verzi, izolaţii tehnice şi produse destinate termoizolării plafoanelor de garaje, a subsolurilor sau spaţiilor tehnice.
Anul trecut, la aniversarea a 10 ani de la lansarea pe piaţa locală, Knauf Insulation a înregistrat o cifră de afaceri de circa 14 milioane de euro, reprezentând o evoluţie de circa 10% faţă de anul precedent. Potrivit reprezentaţilor Knauf Insulation, principalii factori care au contribuit la atingerea acestor cifre sunt, preponderent, aceiaşi care susţin şi creşterea pieţei de vată minerală. Printre aceştia se regăsesc creşterea numărului autorizaţiilor de construcţii, creşterea gradului de conştientizare a importanţei utilizării unor materiale de calitate în detrimentul preţului, precum şi reglementările referitoare la securitatea la incendiu a construcţiilor.
Potrivit estimărilot InterBiz, piaţa vatei minerale va cunoaşte o stagnare în 2019, urmată de perspective optimiste pe termen mediu. Astfel, pentru următorii patru ani, se estimează o creştere a pieţei de circa 4% pe an, atât în volum, cât şi în valoare.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro