“La Doi Paşi”, un soi de franciză a Metro Cash & Carry România
Metro Cash & Carry România (MCCR) lansează programul „La Doi Paşi”, un concept de franciză menit să susţină micii comercianţi independenţi din comerţul tradiţional. Aproximativ 200 de magazine de pe piaţa românească s-au alăturat acestui program, peste 80 dintre acestea fiind deja funcţionale după derularea proiectul pilot.
Franciza "La Doi Paşi" presupune aderarea revânzătorilor la o reţea naţională. MCCR oferă cursuri de instruire, consultanţă privind alcătuirea sortimentaţiei şi monitorizare profesională a preţurilor, adaptată la sectorul respectiv dar şi asistenţă pentru marketing. La fiecare două săptămâni, MCCR România va publica broşuri publicitare şi va promova selectiv produsele proaspete şi ultra proaspete, precum şi cele marcă proprie. Ideea de bază este aceea de a construi un parteneriat de durată şi reciproc avantajos cu comercianţii independenţi.
Spre deosebire de modelele obişnuite de franciză, programul La Doi Pasi permite proprietarilor de magazine să-şi păstreze independenţa financiară şi operaţională, pe durata întregii colaborări. MCCR îşi păstrează specificul de vânzare cu ridicata.
"Serviciile pe care le oferim în cadrul francizei La Doi Paşi sunt rezultatul consultării frecvente cu clienţii noştri profesionişti acest concept fiind urmarea firească a programului de consultanţă conceput pentru comerţul tradiţional, <Trader Support & Partnership>, lansat în 2008. Prin acest program, peste 2.000 de clienţi revânzători şi-au remodelat magazinele şi şi-au optimizat activitatea." explică Marc Carena, director management clienţi Metro Cash & Carry România.
Principalul obiectiv al Programului "Trader Support & Partnership" (TS&P) are în vedere profesionalizarea clienţilor revânzători şi modernizarea magazinelor acestora. Împreună cu clienţii săi, MCCR efectuează o evaluare atentă a situaţiei de piaţă şi a afacerilor acestora. Pe baza datelor compilate astfel, sunt elaborate măsuri de îmbunătăţire. în acest context, experţii se concentrează, printre altele, pe gestionarea sortimentaţiei, stabilirea preţurilor, amenajarea magazinului şi metodele moderne de marketing.
Un program similar de franciză susţinut de companie pentru clienţii revânzători se desfăşoară cu succes în Polonia şi Bulgaria, sub branduri locale.
Metro Cash & Carry România este parte integrantă a Metro Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro