Levi Strauss amână obiectivul de 10 miliarde de dolari în venituri pe fondul provocărilor economice globale, dar pariază pe expansiune şi produse pentru femei

Autor: Andrei Şerbănescu Postat la 24 septembrie 2024 14 afişări

Levi Strauss amână obiectivul de 10 miliarde de dolari în venituri pe fondul provocărilor economice globale, dar pariază pe expansiune şi produse pentru femei

Levi Strauss a anunţat că va dura mai mult decât anticipase pentru a atinge obiectivul de venituri de 10 miliarde de dolari, din cauza presiunilor exercitate de costul ridicat al vieţii asupra consumatorilor occidentali. Cu toate acestea, compania continuă să deschidă sute de noi magazine şi să implementeze un plan de creştere a atractivităţii mărcii pentru femei, scrie FT.

Michelle Gass, noul director executiv al companiei, a declarat pentru Financial Times că ţinta iniţială de a genera venituri între 9 şi 10 miliarde de dolari până în 2027 va fi amânată. Levi Strauss a raportat pentru anul fiscal încheiat la 26 noiembrie 2023 venituri de 6,2 miliarde de dolari, în timp ce profitul net a scăzut la 250 de milioane de dolari, faţă de 569 de milioane de dolari în anul precedent.

Gass, care a devenit CEO la începutul acestui an, a spus că firma va reevalua proiecţiile şi va oferi investitorilor un nou calendar, deoarece „industria a trecut prin multe perturbări” de la stabilirea obiectivelor iniţiale. Harmit Singh, directorul financiar al companiei, a adăugat că noul termen pentru atingerea obiectivului va fi anunţat probabil în decurs de un an şi că realizarea acestuia va fi amânată cu câţiva ani.

Singh a subliniat că veniturile au stagnat în ultimele 18 luni din cauza presiunii economice asupra consumatorilor, în special în Occident. Deşi situaţia consumatorilor americani cu venituri mai mari s-a îmbunătăţit, cei mai sensibili la preţuri continuă să fie afectaţi. Consumatorii europeni rămân, de asemenea, precauţi, în ciuda scăderii inflaţiei, iar pieţele din Asia şi America Latină au performat mai bine.

Gass s-a arătat încrezătoare că obiectivul de 10 miliarde de dolari va fi atins, menţionând numeroasele oportunităţi de creştere. Sub conducerea sa, Levi's îşi extinde reţeaua de magazine proprii şi îşi diversifică gama de produse pentru femei, inclusiv rochii şi salopete, precum şi articole non-denim.

Fostul CEO, Chip Bergh, a petrecut 12 ani la conducerea Levi's, reuşind să redreseze un brand aflat în dificultate şi să îl readucă în prim-plan. Sub conducerea sa, compania s-a listat la Bursa din New York în 2019 şi şi-a stabilit obiectivul de venituri de 9-10 miliarde de dolari până în 2027. În prezent, Levi Strauss are o capitalizare de piaţă de aproximativ 8 miliarde de dolari.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.