Magazinele Motivi vor înregistra anul acesta afaceri cu peste 20% mai mari faţă de anul trecut
Lanţul de magazine fast fashion Motivi, operat de compania Miroglio România, parte din grupul italian Miroglio Group, va înregistra anul acesta o cifră de afaceri mai mare cu 20% faţă de anul trecut, până la peste 23 de milioane de lei (cca. 5,16 mil. euro), potrivit informaţiilor oferite de reprezentanţii companiei.
În 2016, Miroglio România a avut o cifră de afaceri de 19,4 milioane de lei (cca. 4,35 mil. euro), în creştere cu 10% faţă de anul anterior.
Brandul şi-a făcut intrarea pe piaţa locală în 2003, iar de atunci reţeaua de magazine s-a extins la 15 unităţi - trei în Bucureşti, două în Timişoara, două în Cluj şi câte unul în Iaşi, Arad, Constanţa, Ploieşti, Piteşti, Târgu Mureş, Bacău şi Suceava. Până la finalul lui 2018, compania va mai deschide trei magazine în România, potrivit reprezentanţilor companiei.
Miroglio a fost lansată în Alba, Italia, în 1947, iar în prezent, grupul operează în 34 de ţări, are 5.500 de angajaţi şi patru centre de producţie. Miroglio Group este organizat în două divizii - Miroglio Fashion, cu branduri precum Motivi, Oltre, Elena Mirò şi Fiorella Rubino, şi Miroglio Textile, o companie axată pe imprimarea pe materiale şi hârtie de transfer. În România, grupul este prezent doar prin intermediul brandului, Motivi. Compania avea anul trecut un număr mediu de 72 de angajaţi pe piaţa locală, potrivit informaţiilor publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe.
Potrivit informaţiilor trimise de reprezentanţii companiei, Miroglio Group a fost înfiinţat de familia de antreprenori Carlo şi Angela Miroglio, care au deschis mai întâi un magazin ce a devenit faimos în întreaga regiune a Piemontului, la începutul anilor 1900. Producţia de mătase şi materiale textile artificiale a început în 1947, iar în 1955 Giuseppe Miroglio a construit o fabrică pentru producţia în masă de îmbrăcăminte, urmând modelul american. Odată cu deschiderea facilităţilor de vopsire şi imprimare în 1959, ciclul a fost complet – de la producţia de materie primă, la produsul finit.
Astăzi, Miroglio Group are 1.188 de magazine şi o reţea de distribuţie de peste 2.400 de magazine partenere. În ultimii ani, investiţiile Miroglio au fost direcţionate spre inovaţia tehnologică – spre exemplu, pentru Miroglio Fashion, o investiţie de 40 milioane euro în 2017 a avut ca destinaţie proiectele de marketing, IT - cu proiectul Miroglio Retail 4.0 şi planul 300 în 300, care vizează refacerea a 300 de unităţi de vânzare în Italia de-a lungul anului, aducând în primele luni ale anului o creştere de 18% a cifrei de afaceri.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro