Marea Unire, recreată în cadrul unei campanii ROM Autentic

Autor: Ioana Matei Postat la 27 noiembrie 2013 100 afişări

ROM Autentic, parte a producătorului de dulciuri Kandia Dulce împreuna cu agenţia de publicitate McCann Erickson Bucureşti şi compania de marketing MRM Romania, lanseaza campania « Marea Unire Digitala ». În cadrul acesteia, toţi deţinătorii de blog-uri sau site-uri din Republica Moldova sunt invitaţi să se unească cu România schimbându-şi domeniul din .md. în .ro

Pentru a facilita Marea Unire Digitala, partenerul campaniei HostAge –  oferă o reducere de aproximativ  50% la achiziţionarea domeniului .ro tuturor moldovenilor care vor sa participe la Marea Unire Digitală.

“Cand un eveniment istoric devine zi nationala, sarbatoarea in sine tinde sa eclipseze semnificatia initiala, cea istorica. Altfel spus, parada militara si evenimentele conexe tind sa eclipseze Declaratia de la Alba Iulia. Refacand virtual Marea Unire, ne propunem sa promovam insemnatatea reala a zilei de 1 Decembrie” a declarat Sebastian Olar, Copywriter McCann Bucuresti şi unul dintre creativii din spatele campaniei.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
unire,
campanie,
bucuresti,
romania
/actualitate/marea-unire-recreata-in-cadrul-unei-campanii-rom-autentic-11725988
11725988
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.