Marea Unire, recreată în cadrul unei campanii ROM Autentic
ROM Autentic, parte a producătorului de dulciuri Kandia Dulce împreuna cu agenţia de publicitate McCann Erickson Bucureşti şi compania de marketing MRM Romania, lanseaza campania « Marea Unire Digitala ». În cadrul acesteia, toţi deţinătorii de blog-uri sau site-uri din Republica Moldova sunt invitaţi să se unească cu România schimbându-şi domeniul din .md. în .ro
Pentru a facilita Marea Unire Digitala, partenerul campaniei HostAge – oferă o reducere de aproximativ 50% la achiziţionarea domeniului .ro tuturor moldovenilor care vor sa participe la Marea Unire Digitală.
“Cand un eveniment istoric devine zi nationala, sarbatoarea in sine tinde sa eclipseze semnificatia initiala, cea istorica. Altfel spus, parada militara si evenimentele conexe tind sa eclipseze Declaratia de la Alba Iulia. Refacand virtual Marea Unire, ne propunem sa promovam insemnatatea reala a zilei de 1 Decembrie” a declarat Sebastian Olar, Copywriter McCann Bucuresti şi unul dintre creativii din spatele campaniei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro