McDonald’s caută 60 de oameni pe care să-i formeze manageri pentru restaurantele din ţară. Venitul mediu porneşte de la 4.200 de lei pe lună
Premier Restaurants România, operatorul restaurantelor McDonald’s în România, demarează o campanie de recrutare la nivel naţional pentru peste 60 de manageri trainee, viitori manageri ai restaurantelor sale din principalele oraşe din ţară printre care Bucureşti, Braşov, Sibiu, Cluj, Oradea, Zalău şi Râmnicu Vâlcea.
Premier Restaurants România, operatorul restaurantelor McDonald’s în România, demarează o campanie de recrutare la nivel naţional pentru peste 60 de manageri trainee, viitori manageri ai restaurantelor sale din principalele oraşe din ţară printre care Bucureşti, Braşov, Sibiu, Cluj, Oradea, Zalău şi Râmnicu Vâlcea.
„McDonald’s desfăşoară programe de pregătire dedicate managerilor trainee având numeroase generaţii de manageri promovaţi de-a lungul timpului. Suntem în căutarea tinerilor care îşi doresc să performeze într-un domeniu dinamic şi provocator, care vor să crească alături de McDonald’s”, spune Monica Zdrancota, director de Resurse Umane, Premier Restaurants România.
În paralel, compania recrutează şi pentru poziţiile de lucrător comercial, barista la McCafé sau Guest Experience Leader.
Veniturile medii pe care le pot câştiga pornesc de la 2.400 lei net pentru Crew - lucrător comercial responsabil cu pregătirea produselor sau servirea clienţilor, 3.200 lei net pentru manager trainee şi 4.200 lei net pentru un manager, potrivit datelor transmise de oficialii companiei.
„Participarea în programul de Manager Trainee este o sursă de dezvoltare şi învăţare continuă, experienţa nefiind necesară în momentul angajării. Pe lângă mediul de lucru dinamic care te provoacă să-ţi descoperi potenţialul de leadership, salariul atractiv şi pregătirea accelerată în zona de management al restaurantului sunt câteva dintre beneficiile unui Manager Trainee. Cei care vor fi recrutaţi pentru poziţiile disponibile vor avea de câştigat o experienţă profesională solidă, vor lucra alături de o echipă dinamică şi vor primi tot sprijinul de care au nevoie”, adaugă Monica Zdrancota.
McDonald’s a investit 31 de milioane de lei în consolidarea prezenţei pe piaţa locală în 2020 şi anunţă că îşi continuă planurile de dezvoltare anul acesta prin crearea de noi locuri de muncă şi extinderea businessului.
Afacerile McDonald’s în România au scăzut anul trecut cu 8% în contextul pandemiei de Covid-19 care a afectat puternic piaţa de restaurante din toată lumea. Astfel, compania a ajuns la vânzări de puţin sub 180 mil. euro, faţă de peste 194 mil. euro înaintea pandemiei, conform datelor din raportul grupului.
Businessul McDonald’s în România este operat în sistem de franciză de compania malteză Premier Capital, care administrează şi reţelele din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania şi Malta.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro