McDonald’s vrea să angajeze peste 1.000 de oameni în cele 88 de restaurante pe care le operează în România

Autor: Cristina Bellu Postat la 21 mai 2021 66 afişări

Premier Restaurants România, operatorul restaurantelor McDonald’s în România, demarează o campanie de recrutare la nivel naţional în care oferă peste 1.000 de locuri de muncă în toate cele 27 de oraşe în care este pre­zent, printre care Bucureşti, Constanţa, Braşov, Cluj-Napoca, Timişoara, Oradea, Sibiu sau Iaşi, inclusiv pentru noile deschideri deja anunţate, precum Zalău.

McDonald’s vrea să angajeze peste 1.000 de oameni în cele 88 de restaurante pe care le operează în România

Premier Restaurants România, operatorul restaurantelor McDonald’s în România, demarează o campanie de recrutare la nivel naţional în care oferă peste 1.000 de locuri de muncă în toate cele 27 de oraşe în care este pre­zent, printre care Bucureşti, Constanţa, Braşov, Cluj-Napoca, Timişoara, Oradea, Sibiu sau Iaşi, inclusiv pentru noile deschideri deja anunţate, precum Zalău.

„Continuăm să oferim oportunităţi de angajare şi dezvoltare profesională pentru un număr mare de candidaţi, indiferent de experienţa lor, procesul de aplicare şi intervievare se desfăşoară rapid, aceştia urmând să descopere imediat dacă McDonald’s este compania potrivită pentru ei.  Avem un program de lucru flexibil şi angajăm persoane care pot lucra 4, 6 sau 8 ore, un aspect important pentru cei care au făcut schimbări drastice pentru a se adapta la noua realitate”, spune  Monica Zdrancota, director de resurse umane, Premier Restaurants România

Joburile disponibile includ crew member, responsabil cu pregătirea produselor sau servirea clienţilor, barista la McCafé sau guest experience leader., iar cei care îşi doresc să conducă un restaurant McDonald's pot aplica pentru poziţia de manager trainee.

McDonald’s a investit 31 de milioane de lei în consolidarea prezenţei pe piaţa locală în 2020 şi anunţă că îşi continuă planurile de dezvoltare anul acesta prin crearea de noi locuri de muncă şi extinderea businessului.

Afacerile McDonald’s în România au scăzut anul trecut cu 8% în contextul pandemiei de Covid-19 care a afectat puternic piaţa de restaurante din toată lumea. Astfel, compania a ajuns la vânzări de puţin sub 180 mil. euro, faţă de peste 194 mil. euro înaintea pandemiei, con­form datelor din raportul grupului.

Businessul McDonald’s în România este operat în sistem de franciză de compania malteză Premier Capital, care administrează şi reţelele din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania şi Malta.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.