Media Galaxy introduce “omnichannel”, procesul de vânzare ce integrează zonele online şi offline

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 22 septembrie 2015 505 afişări

Media Galaxy, companie de retail din zona electro-IT, realizează un proces integrat de vânzare, oferind clienţilor o experienţă omnichannel. Această experienţă se traduce prin posibilităţi multiple de achiziţionare, integrând atât partea de magazin online, cât şi serviciile de care clienţii beneficiază în magazin, ce au rolul de a facilita procesul de achiziţie în online.

Strategia omnichannel reprezintă o prioritate de business asumată, compania având în plan investiţii solide în magazine brick-and-mortar de dimensiuni mari, dar şi planuri de optimizare a posibilităţilor de cumpărare online. Investiţiile în omnichannel se traduc prin soluţii eficiente de optimizare a platformei de vânzare online care să permită o accesare mai rapidă şi relevantă a produselor, dar şi o verificare în timp real a stocului de produse. 

Media Galaxy a investit peste 25 milioane de euro în cele 17 magazine şi platforma de vânzări online. Investiţii s-au realizat şi  pentru deschiderea de noi showroom-uri inovatoare sau reamenajarea unor spaţii deja existente. Doar în 2015 au fost investiţi 1 milion de euro în deschiderea unui nou showroom în Mega Mall Bucureşti, cu un spaţiu amenajat special pentru testarea soluţiilor oferite. În Iaşi, s-au realizat investiţii de peste 500.000 euro în reamenajarea magazinului din centrul comercial Felicia Iaşi, care este la momentul actual cel mai inovator showroom din Moldova, iar la Constanţa s-au investit peste 250.000 euro într-un nou concept al magazinului din complexul Tom. Anul acesta, în luna noiembrie, un nou magazin va fi inaugurat la Timişoara (Timisoara Shopping City), investiţia ridicându-se la peste 1,5 milioane de euro.

În ceea ce priveşte raportul vânzărilor în online şi offline, indicatorii arată că vânzările online reprezintă un procent de 10% din totalul vânzărilor Media Galaxy, dintre acestea 23% realizându-se de pe dispozitive mobile.

Media Galaxy este o reţea de 17 magazine de mare suprafaţă. Media Galaxy face parte din grupul ALTEX România.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/media-galaxy-introduce-omnichannel-procesul-de-vanzare-ce-integreaza-zonele-online-si-offline-14737096
14737096
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.