Mercedes a devenit liderul pieţei auto de lux din SUA în ianuarie, devansând BMW şi Lexus
Vânzările Mercedes-Benz în SUA au crescut cu 11% în luna ianuarie, Daimler reuşind un început mai bun de an decât rivalul BMW, cele două grupuri germane continuând să-şi dispute piaţa americană a automobilelor de lux la doi ani după ce au detronat Lexus, liderul tradiţional.
Vânzările Mercedes-Benz în SUA au crescut cu 11% în luna ianuarie, Daimler reuşind un început mai bun de an decât rivalul BMW, cele două grupuri germane continuând să-şi dispute piaţa americană a automobilelor de lux la doi ani după ce au detronat Lexus, liderul tradiţional. Mercedes a anunţat că a vândut în ianuarie peste 22.500 de automobile în SUA, în urcare cu 11%, în timp ce vânzările BMW au avansat cu numai 0,7%, la 16.513 unităţi, transmite Bloomberg. Lexus, divizie a Toyota, a înregistrat un avans de 32%, la 16.211 livrări. Deşi Mercedes-Benz conducea după primele 11 luni, BMW a reuşit anul trecut să se menţină ca lider pe piaţa automobilelor de lux din SUA cu o creştere puternică în luna decembrie. Lexus a fost cea mai populară marcă auto de lux din SUA timp de 11 ani, însă cutremurul devastator din martie 2011 din Japonia a afectat producţia grupului Toyota, permiţând concurenţilor germani să preia conducerea. Cea mai bine vândută marcă americană de lux este Cadillac, care s-a plasat pe locul al patrulea în ianuarie, cu 13.116 automobile vândute, în urcare cu 47%. Audi a înregistrat o creştere de 7,5%, la 10.056 unităţi. Per total piaţă, Toyota şi Ford au fost lideri de piaţă în ianuarie, cu creşteri de 27%, respectiv 22%. Locurile trei şi patru au revenit General Motors şi Chrysler. Vânzările totale de autovehicule uşoare din SUA au crescut cu 14% în ianuarie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro