Telekom face încă o mutare şoc: abonamente de telefonie mobilă cu net şi apeluri nelimitate fără perioadă minimă contractuală pentru clienţii rezidenţiali
Grupul Telekom România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, a făcut miercuri o nouă mutare comercială şoc, introducând în ofertă abonamente la servicii de telefonie mobilă pentru clienţii rezidenţiali care nu au o perioadă minimă de 12 sau 24 de luni, zdruncinând astfel, în cursa pentru achiziţia de noi utilizatori, unul dintre cei mai solizi piloni ai industriei: contractele prin care clienţii se obligă să plătească un abonament pentru unul sau doi ani, indiferent de schimbările care apar în piaţă sau dacă acesta mai este utilizat sau nu.
Mutarea este una dură nu doar prin faptul că elimină perioada minimă contractuală, ci şi prin nivelul de preţ şi pachetul de servicii inclus: apeluri naţionale nelimitate, internet nelimitat 4G şi 500 de SMS-uri naţionale la un tarif de 5 euro pe lună pentru clienţii care au şi servicii fixe de la Telekom şi de 7 euro pe lună pentru clienţii care nu au servicii de la grup.
„Este o mişcare revoluţionară şi la nivelul pieţei din România şi la nivelul celei din Europa”, a plusat în cadrul conferinţei de presă prin care grupul a anunţat noua ofertă Miroslav Majoros, CEO al Telekom România.
Majoros nu s-a ferit de altfel să folosească termeni “tari” pentru a descrie industria din care grupul pe care îl conduce face parte. “Vedem mii de tarife, zeci de mii de tarife care au rolul de a crea confuzie în rândul consumatorilor în aşa fel încât aceştia să platească o sumă cât mai mare posibil, iar operatorii să livreze cât mai puţin posibil. Cumva ne-am obişnuit să trăim aşa, ştiind că marile companii îşi înşeală consumatorii”. Şeful Telekom şi-a pregătit cu aceste cuvinte deloc măgulitoare pentru industria de comunicaţii terenul pentru introducerea noilor mutări comerciale ale Telekom, grup care, a spus el, se depărtează de această lume, în care clienţii sunt “păcăliţi” să cumpere cea mai scumpă ofertă. “Lumea se schimbă, apar noi concepte în business, şi eu cred că dacă nu ne schimbăm noi înşine altcineva va veni şi va schimba businessul pentru noi. Noi am decis să le oferim libertate clienţilor”.
“Spargem bariera pe piaţă oferindu-le clienţilor posibilitatea de a contracta un abonament fără a-şi asuma o perioadă minimă. Nu mai ţinem clienţii cu contractul ci cu calitatea reţelei şi a serviciilor”, a spus şi Frantisek Mala, director comercial pe segmentul rezidenţial al Telekom România.
Mutarea vine în contextul în care, după doi ani de zile de investiţii semnificative, acoperirea reţelei mobile 4G a companiei a ajuns la 99% din populaţia urbană şi la 90% din populaţia totală, iar mutarea similară făcută pe segmentul business, a determinat o creştere puternică a numărului de clienţi, a spus Miroslav Majoros. Peste 150.000 de clienţi B2B au trecut la noua ofertă, iar în al doilea trimestru ofertele existente au determinat o creştere cu 37% a vânzărilor de servicii mobile din segmentul rezidenţial.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro