MKB Nextebank isi informeaza clientii prin SMS despre situatia la zi a contului
MKB Nextebank a lansat un serviciu de notificare a clientilor prin SMS si e-mail pentru plati, incasari, prenotificari pentru ratele scadente la credite, rapoarte saptamanale de tranzactii, extrase de cont.
Serviciul InfoAlert este disponibil atat pentru persoane fizice, cat si pentru persoane juridice. Clientii isi pot alege alertele care ii intereseaza: extrase de cont, alimentare de cont, retragere de numerar sau diverse informari (cursul de schimb de la BNR sau cel practicat de banca).
"Dezvoltarea noului serviciu de alerte al MKB Nextebank este un nou pas in diversificarea gamei serviciilor la distanta. Prin activarea serviciului InfoAlert, clientii sunt permanent informati privind activitatea conturilor si soldurile disponibile, fara a fi nevoiti sa contacteze reprezentantii bancii", a declarat Anca Mitrica, director executiv Business Management al MKB Nextebank.
Activarea serviciului InfoAlert este gratuita. Utilizarea serviciului costa 0,3 lei/SMS pentru alertele transmise prin SMS si 0 lei pentru alertele transmise prin e-mail.
In noiembrie, banca si-a schimbat numele din Romexterra in MKB Nextebank si a lansat o noua strategie de business, reorientandu-se de la un profil de banca universala spre unul care vizeaza mai ales segmentul profesiunilor liberale si serviciile de tranzactionare la distanta, prin internet banking si mobile banking.
Actionarul majoritar al bancii este MKB Bank din Ungaria. Activele MKB Nextebank au scazut anul trecut la jumatate, la 1,6 miliarde de lei, iar pierderea s-a dublat, la 247 de milioane de lei (circa 59 mil. euro), pe fondul cresterii cheltuielilor cu provizioanele si al scaderii veniturilor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro