Moto G4, lansat oficial în România. Lenovo vrea peste 10% din piaţa locală de smartphone-uri
Lenovo a lansat Moto G4 pe piaţa din România, a patra generaţie de dispozitive care îi aduce utilizatorului caracteristici şi specificaţii tehnice esenţiale. Acesta este primul produs pe care compania îl lansează la nivel local sub umbrela brand-ului Moto.
A patra generaţie Moto G este mai subţire şi are un ecran full HD de 5,5 inci şi o cameră de 13 MP. Telefonul este dotat cu o bateria de 3000mAh şi un procesor octa-core, iar facilitatea TurboPowerTM îţi oferă şase ore de putere în doar 15 minutes de încărcare.
Compania chineză Lenovo ar putea ajunge la o cotă de peste 10% pe piaţa de smartphone-uri din România odată cu lansarea brandului Moto a spus Ivan Bozev, directorul general al Lenovo pentru Europa de Sud-Est, fără a detalia planurile companiei în acest sens.
Moto G4 este disponibil in magazinele Orange si pe orange.ro la un preţ standard de 209 euro (TVA inclus).
Lenovo este o companie globala ce apare în Fortune 500 şi valorează 46 miliarde de dolari, un lider în furnizarea de tehnologie inovatoare pentru consum comercial şi de business. Portofoliul acoperă o gamă largă de produse şi servicii, cum ar fi PC-ul, staţii de lucru, servere, stocare, televizoare inteligente şi o familie de produse mobile cum ar fi smartphone-uri (inclusiv marca Moto), tablete şi aplicaţii .
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro