Netbears lansează prima platformă românească de tip SaaS pentru testarea capacităţii de trafic a unui site
Rungutan – prima platformă românească de tip SaaS de API Load Testing, 100% Serverless, dedicată companiilor mici şi mijlocii de dezvoltare web – va fi lansată oficial pe 4 iunie. Platforma oferă servicii de testare a capacităţii de susţinere a traficului pe un site, iar noutatea pe care o aduce în piaţa din România constă în faptul că oferă suport pentru simularea exactă a paşilor unui utilizator. Astfel, Rungutan va face posibilă testarea anumitor segmente de pe un site, definind exact testele bazate pe comportamentul utilizatorului, conform rapoartelor preluate din aplicaţii precum Google Analytics, Facebook Pixel, Hotjar. În plus, testerii se pot conecta şi edita sau vizualiza testele fiecăruia din echipă, pot programa data exactă la care să ruleze teste fără intervenţia lor şi pot simula teste în acelaşi timp din peste 15 regiuni diferite ale lumii.
„În ceea ce priveşte partea de costuri ale unui abonament de acces Rungutan, utilizatorii au 2 opţiuni. Aceştia pot alege fie un abonament lunar sau anual, în funcţie de numărul de credite de care au nevoie pentru testele programate, fie pot alege opţiunea de Pay per Test. Această opţiune a fost gândită special în acord cu profilul companiilor vizate, care nu fac Load Testing în mod consistent. În acest fel, companiile au acces gratuit la platformă şi la funcţionalităţile acesteia, iar facturarea se va realiza doar în baza testelor propriu-zis rulate”, explică reprezentanţii platformei.
Costul abonamentelor variază între 20 şi 99 dolari per membru de echipă, oferind între 50 şi 450 de credite disponibile, iar costul unui test de bază este aproximativ 5 dolari. Pe toată perioada lunii iunie, utilizatorii pot opta însă pentru anumite pachete promoţionale. De asemenea, platforma poate fi testată gratuit, timp de o lună.
Rungutan este creat de NETBEARS, o companie de DevOps-as-a-Service, certificată AWS, cu peste 3 ani de experienţă pe piaţa globală, şi a fost dezvoltată din resurse proprii. Fondatorii ţintesc în primă fază o investiţie de 150.000 de dolari pentru a mări echipa şi pentru a începe lucrul la versiunea Enterprise a platformei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro