Noua strategie pentru una dintre cele mai căutate destinaţii turistice ale lumii. Bogaţii sunt primii care vor avea acces
Strategia de reînviere a turismului din Thailanda prevede orientarea pe turiştii bogaţi care caută să se izoleze departe de ceilalţi în era COVID-19, mai degrabă decât să se orienteze asupra turismului de masă.
Astfel, potrivit unui articol publicat de Bloomberg, odată ce graniţele ţării vor fi redeschise, eforturile de marketing în domeniul turismului vor fi direcţionate înspre atragerea indivizilor bogaţi care îşi doresc vacanţe în care să evite cât mai mult riscul îmbolnăvirilor, a declarat ministrul turismului din Thailanda Phiphat Ratchakitprakarn într-un interviu.
Guvernul va permite iniţial un număr mai mic de sosiri, reprezentând executivi din business sau oameni care vin acolo în scop medical.
Lucrează de asemenea cu industria de turism pentru a identifica indivizi cu anumite profiluri, precum cei care au vizitat anterior staţiunile de lux din insulele Phuket, Samui, Phangan şi Phi Phi, a spus ministrul.
Oamenii vor trebui să îşi facă şi testele COVID înainte de călătorie şi la sosire, să aleagă o singură insulă în care să îşi petreacă vacanţa şi să petreacă acolo o perioadă minimă de timp. Vizitatorii „high-end” vor putea să călătorească liber cât timp sunt pe insulă sau spre alte destinaţii din Thailanda odată ce au trecut 14 zile.
Ţara plănuieşte să se promoveze în rândul acestui tip de turişti, posibil în perioada lunilor de iarnă, între noiembrie şi februarie, când călătorii europeni şi americani caută o climă mai caldă.
Graniţele Thailandei sunt în prezent închise şi se permit doar călătoriile esenţiale spre această ţară până la data de 30 iunie, potrivit Bloomberg. Urmează însă ca restricţiile de călătorie să fie ridicate.
Scopul este ca Thailanda să ajungă la 10 milioane de sosiri de străini anul acesta – un sfert din numărul turiştilor din 2019, iar veniturile din turism sunt previzionate să ajungă la 39,6 miliarde de dolari, în scădere cu 59% faţă de anul anterior.
Sectorul turismului ar urma să reprezinte 6% din PIB-ul pentru 2020, în scădere cu 18% faţă de anul trecut.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro