Orange a deschis la Cluj-Napoca primul smart shop la nivel de grup. Cum arată magazinul - FOTO
Orange a inaugurat joi, la Cluj-Napoca, primul smart shop al grupului francez, un nou concept de magazin axat pe experienţa digitală şi servicii suplimentare pentru consumatori, astfel că lipsesc afişele de hârtie, înlocuite cu ecrane digitale,şi este disponibil un stand de încărcare a telefoanelor.
Jean Francois Fallacher, CEO Orange România, a declarat că noul format de magazine Orange va oferi clienţilor timp redus pentru soluţionarea cerinţelor, o abordare personalizată a ofertelor şi soluţii pentru petrecerea cât mai plăcută a timpului de aşteptare, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Smart shop-ul Orange, inaugurat în urma extinderii şi reamenajării celui mai mare magazin al companiei din Cluj-Napoca, are o cuprafaţă de 325 de metri pătraţi şi este în întregime digital, astfel că nu se folosesc afişe şi postere de hârtie, toate informaţiile fiind oferite digital, pe ecrane, iar clienţii primesc bon de ordine direct prin sms, contractele fiind semnate în format electronic.
De asemenea, clienţii au la dispoziţie şi un stand pentru încărcarea telefoanelor mobile şi pot testa noile gadgeturi, unele aduse în premieră în România.
"Orange România este una dintre filialele grupului care au în palmares numeroase lansări în premieră, precum tehnologia EDGE, primul apel HD Voice internaţional, tehnologia Passpoint sau recentul stick Orange TV. Vom continua în acelaşi ritm susţinut, cu planuri de a investi aproape o jumătate de miliard de euro până la sfârşitul anului 2018", a afirmat Fallacher.
El a adăugat că oraşul Cluj-Napoca a fost ales pentru lansarea noului concept de magazin deoarece aici au avut loc mai multe lansări de servicii Orange la nivel naţional.
"Clujul este o parte importantă a infrastructurii noastre, este un oraş extrem de legat de inovare", a spus CEO Orange România.
Noul concept va fi extins la nivel internaţional, în ţări precum Franţa, Spania sau Polonia.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro