(P) Cu o cifră de afaceri de 62,2 milioane euro în 2023, Mesopotamia are obiective ambiţioase pentru 2024-2025
Mesopotamia, un lider consacrat în industria quick service restaurantelor cu capital 100% românesc, a demonstrat din nou în 2023 de ce rămâne un jucător esenţial pe piaţa est europeană. Cu o reţea extinsă şi o cifră de afaceri impresionantă, brandul a atras atenţia investitorilor şi a consumatorilor deopotrivă.
Anul 2023 a fost unul de succes pentru grupul de firme Mesopotamia, compania încheind anul cu o cifră de afaceri de 62,2 milioane de euro.
Această performanţă a fost realizată prin cele 64 de locaţii, fiecare contribuind la consolidarea brandului în industria de QSR. Cu un număr total de 980 de angajaţi, Mesopotamia a reuşit să creeze un mediu de lucru stabil şi productiv, menţinând în acelaşi timp un nivel ridicat al serviciilor oferite clienţilor.
Expansiunea Brandului Mesopotamia în 2023
Expansiunea Mesopotamia nu s-a limitat doar la creşterea veniturilor. În 2023, brandul a deschis 4 noi locaţii pe plan local, întărindu-şi astfel prezenţa în România. La nivel european, Mesopotamia a făcut un pas important prin deschiderea celei de-a doua locaţii în Budapesta, consolidându-şi astfel poziţia în Ungaria cu prezenţă în Westend Mall şi Etele Mall. Această expansiune nu doar că a crescut vizibilitatea brandului, dar a şi pus bazele pentru viitoarele extinderi pe pieţele europene.
Privind spre viitor, Mesopotamia şi-a stabilit obiective ambiţioase pentru 2024. Estimează o creştere a cifrei de afaceri la 70 milioane de euro, ceea ce reflectă un plan bine gândit de extindere şi optimizare a operaţiunilor. Pentru a atinge acest obiectiv, compania va continua să îşi extindă reţeaua de locaţii şi să investească în inovaţii care să atragă un număr şi mai mare de clienţi.
Expansiunea Mesopotamia în 2024
Expansiunea Mesopotamia va continua cu deschiderea de noi locaţii, 4 dintre acestea fiind deja operaţionale de la începutul anului 2024. Această extindere nu doar că va spori prezenţa brandului în România, dar va deschide şi oportunităţi pe alte pieţe internaţionale, consolidând astfel prezenţa Mesopotamia pe piaţa europeană.
Un alt punct de referinţă pentru expansiunea brandului în 2024 este deschiderea locaţiei cu numărul 20 în Bucureşti, într-un centru comercial din Titan. Aceasta reprezintă o etapă importantă în consolidarea prezenţei Mesopotamia în capitală, unde competiţia este acerbă şi piaţa este una extrem de dinamică.
Un alt element cheie în strategia Mesopotamia pentru 2024 este inovarea.
După 14 ani în care compania a dominat piaţa cu carnea rotisată de curcan, anul 2024 a adus lansarea unui nou produs: carnea rotisată de pui. Această completare la meniul Mesopotamia este menită să diversifice oferta şi să atragă un nou segment de consumatori.
Planurile pentru 2025
Pe termen lung, Mesopotamia nu se opreşte la extinderea din 2024. Compania a început deja consultanţa pentru planificarea expansiunii în 2025 pe piaţa din Marea Britanie. Această mişcare strategică va permite brandului să intre pe una dintre cele mai mari şi competitive pieţe din Europa, oferind astfel noi oportunităţi de creştere.
Pentru a susţine această expansiune rapidă, Mesopotamia investeşte şi în digitalizare. Implementarea unor softuri avansate va facilita eficientizarea operaţiunilor şi va contribui la îmbunătăţirea randamentului. Aceste tehnologii sunt esenţiale pentru a menţine competitivitatea şi pentru a asigura un management eficient al resurselor pe măsură ce compania se extinde.
Anul 2023 a fost unul remarcabil pentru Mesopotamia, iar 2024 promite să fie şi mai fructuos. Cu o cifră de afaceri impresionantă şi o expansiune constantă, compania este pregătită să cucerească noi pieţe şi să lanseze produse inovatoare, pe care clienţii din România, Ungaria şi în curând alte pieţe importante, să le iubească.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană