(P) Vivre lansează campania “Ultima şansă: Golim depozitul”
În perioada 3-9 decembrie, principalul retailer online de Home & Deco din România anunţă reduceri de până la 70% pentru produsele aflate în depozitul propriu.
În cadrul campaniei “Ultima şansă: Golim depozitul”, cumpărătorii vor putea achiziţiona produse din toate categoriile prezente pe site - Mobilier, Textile pentru casă şi Covoare, Bucătărie si Decoraţiuni, Corpuri de iluminat, Baie şi organizare, Lifestyle.
Vivre are o ofertă permanentă de peste 100.000 de produse de mobilier, decoraţiuni, textile şi accesorii colectate de la producători din toată lumea, şi un istoric de peste 4 milioane de comenzi livrate cu succes.
Promisiunea pe care Vivre o respectă încă de la lansare este aceea de a pune la dispoziţia clienţilor destinaţia online unde aceştia pot găsi mobilă şi accesorii potrivite personalităţii lor, platforma funcţionând ca un curator de mobilier şi decoraţiuni.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro