Pasajul Unirii se redeschide circulaţiei înainte de începerea noului an şcolar
Pasajul rutier Unirii se redeschide circulaţiei înainte de începerea noului an şcolar. Devine cel mai tehnologizat şi modern tunel rutier din România, spune Daniel Băluţă, primarul Sectorului 4.
„În numai două luni, Sectorul 4 a pus în siguranţă cel mai important obiectiv de infrastructură din Capitală, care devine astfel cel mai tehnologizat şi modern tunel rutier din România! Pasajul rutier Unirii se redeschide circulaţiei înainte de începerea noului an şcolar. După 77 de zile de muncă, fără niciun fel de întârziere, lucrările de punere în siguranţă a celui mai important obiectiv de infrastructură din Capitală s-au încheiat. Urmare a unei investiţii de 12 milioane de euro, Pasajul rutier Unirii, cu o lungime de aproximativ 900 de metri, a devenit cel mai sigur tunel rutier, din punct de vedere al infrastructurii din România, dar şi cel mai tehnologizat din ţară”, arată Daniel Băluţă, primarul Sectorului 4.
Potrivit acestuia, peste 1.800 de ore de lucru au fost necesare pentru această transformare, timp în care constructorii au izolat toate infiltraţiile de la nivelul carosabilului, au închis fisurile din pereţii interiori ai pasajului prin injectarea unor mortare speciale, pe care, ulterior, i-au îmbrăcat cu peste 3.000 de panouri metalice.
„Mai mult, pentru a creşte vizibilitatea în tunel, au fost montate 498 de corpuri de iluminat şi bandă LED pe o suprafaţă de 4 kilometri. Totodată, la suprafaţă au fost instalaţi 30 de stâlpi de iluminat precum şi 150 de proiectoare (pe rampă), astfel încât, iluminatul în pasaj să devină un ghidaj de siguranţă pentru şoferi. De asemenea, Pasajul Unirii are, în momentul de faţă, cel mai performant sistem de ventilaţie. De ultimă generaţie, conceput special pentru aerisirea pasajelor rutiere, precum arhicunoscutul tunel rutier Mont Blanc, ce leagă Franţa de Italia, sistemul este complet automatizat şi are două regimuri de funcţionare. Acesta este compus din 60 de ventilatoare, care intervin de îndată, în momentul în care nivelul noxelor în tunel ajunge să fie unul foarte ridicat şi, totodată, evacuează fumul către zonele de ieşire, în caz de incendiu. În paralel cu aceste lucrări, s-a intervenit la înlocuirea reţelelor edilitare de apă şi canal, a celor electrice, în vederea instalării noului sistem de iluminat precum şi la montarea unui nou sistem de supraveghere video. Totodată, pasajul a fost dotat cu două defibrilatoare automate pentru situaţii de urgenţă cât şi cu amplificatoare pentru semnalul de telefonie mobilă”, arată sursa citată.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro