Peste 2.000 de firme şi 31.000 de persoane fizice au donat deja prin campania „Donează pentru linia întâi”. Cum poţi dona 20% din impozitul pe profit pentru a ajuta în lupta cu pandemia
Peste 2.000 de companii şi peste 31.000 de persoane fizice au ales să se unească într-un efort comun de sprijinire a sistemului medical şi de repornire a economiei, răspunzând la apelul lansat de eMAG, Banca Transilvania, Bitdefender şi Mobexpert prin lansarea platformei „Donează pentru linia întâi”.
Din cele 11,3 milioane de lei care au fost colectaţi până acum prin platforma care uneşte antreprenori, companii, dar şi persoane fizice, eroii din linia întâi au beneficiat de echipamente de protecţie, măşti şi echipamente medicale, pentru a lupta mai eficient în faţa pandemiei.
Persoanele juridice care vor să fie eroi pentru cei din linia întâi pot contribui de două ori, alegând să direcţioneze printr-un contract de sponsorizare 20% din impozitul pe profit către această campanie.
În cazul societăţilor comerciale care plătesc impozit pe profit, suma aferentă sponsorizării va fi scăzută din impozitul datorat la nivelul valorii minime dintre 0,75% din cifra de afaceri, respectiv 20% din impozitul pe profit datorat.
De asemenea, microîntreprinderile pot sponsoriza, urmând ca „Donează pentru linia întâi” să deducă valoarea sponsorizării, până la nivelul de 20%, din impozitul pe venit datorat pentru trimestrul în care au înregistrat cheltuielile.
Citeşte continuarea articolului pe www.zf.ro/doneaza-pentru-linia-intai
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro