Peste 26.000 de români, dublu faţă de 2011, au mers anul trecut în Dubai. Cât au cheltuit pe vacanţe

Postat la 21 ianuarie 2013 13 afişări

Peste 26.000 de români au călătorit anul trecut în Dubai, de două ori mai mulţi decât în 2011, şi au cheltuit mai mult de 40 de milioane de euro, creşterea fiind explicată prin ieftinirea tarifelor de cazare, simplificarea procedurii de obţinere a vizelor şi prin introducerea unei noi linii aeriene.

"Emiratul din Golfului Persic este preferat de vedete şi expaţi, iar în afară de segmentul de consumatori de turism cu venituri mari, Dubaiul intră şi în topul preferinţelor salariaţilor marilor corporaţii. Media de vârstă a acestora este între 35 şi 45 de ani, iar veniturile sunt medii sau peste medie. Un alt segmet sunt turiştii interesaţi de vacanţe exotice, care deşi nu au venituri mari, achiziţionează pachetele în Dubai în perioadele în care acestea sunt în early booking", a declarat agenţiei MEDIAFAX Mircea Vladu, directorul executiv al Prestige Tours, touroperatorul grupului Happy Tour, prin intermediul căruia au mers anul trecut în Dubai aproximativ 3.500 de români.

El spune că până la apariţia crizei mondiale, Dubaiul era o destinaţie ultra-exclusivistă, iar un pachet turistic pentru o săptămână costa 4.000-5000 de euro. Pe fondul crizei şi al interesului manifestat de turoperatorii din întreaga lume, hotelierii au redus preţurile.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Dubai,
vacanţe,
tourism
/actualitate/peste-26-000-de-romani-dublu-fata-de-2011-au-mers-anul-trecut-in-dubai-cat-au-cheltuit-pe-vacante-10510901
10510901
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.