Peste un milion de telespectatori au urmărit debutul primului serial muzical din România, "Pariu cu viaţa"
"Pariu cu viaţa”, de la Pro Tv, a fost lider absolut de audienţă la difuzarea primului episod, din 12 septembrie.
Peste un milion de români aveau, în minutul de aur, la ora 20.51, televizorul deschis pe Pro Tv, când pe post era difuzată secvenţa în care tinerii liceeni din "LaLa Band" dansau la Balul Bobocilor.
Pe publicul ţintă al Pro Tv, în rândul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro Tv a fost, pe tot timpul difuzarii serialului "Pariu cu viata", lider de piaţă, reuşind să atingă 4,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 15,6%. Pro Tv a fost urmat de ACAS+, cu un rating de 2,4 puncte şi o cotă de piaţă de 7,9%, iar pe locul trei s-a clasat Antena 1 cu 2,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 7,4%.
În rândul întregii populaţii din mediul urban, Pro Tv a înregistrat pe tronsonul orar 20.30 - 22.22 4,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 10,3%. Şi pe publicul ACAS+, format din femei din mediul urban cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani, Pro Tv a înregistrat 6,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 18,4%, fiind urmat de ACAS+ cu 3,6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 10,8%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro