Philips anunţă creşteri în al treilea trimestru
Rapoartele Philips anunţă creşterea vânzărilor cu până la 3% pentru al treilea trimestru al anului, atingând un profit de 5,6 miliarde de euro. Rezultatele operaţionale pentru al treilea trimestru al anului însumează 634 milioane de euro, îmbunătăţindu-se cu 33%
Vânzările au crescut cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar marja EBITDA(nivelul câştigurilor înainte de plata dobânzii, taxelor, deprecierii şi amortizării) a crescut ajungând la 562 milioane euro sau 10% din vânzări, comparat cu al treilea trimestru al anului 2012 când reprezenta 6,3% din vânzări. Venitul net al companiei s-a ridicat la 281 milioane euro, comparativ cu al treilea trimestru al anului 2012 când însuma 105 milioane de euro.
Philips a anunţat şi un nou program de răscumpărare a acţiunilor în valoare de 1,5 miliarde de euro care a început pe 21 octombrie.
“Acest trimestru a fost unul de consolidare a companiei Philips, mai ales dacă luăm în calcul climatul financiar încă instabil. Sunt onorat să anunţ îmbunătăţirea rezultatelor operaţionale cu 33%, aceasta fiind un rezultat firesc al programului de restructurare Accelerate!. (...) Am progresat datorită acestui program care a însumat până acum o reducere a cheltuielilor de până la 856 milioane de euro, numai în al treilea trimestru al anului trecut realizându-se o economie de 183 de milioane de euro”, a declarat Frans van Houten, CEO al Philips.
Sectorul de asistenţă medicală a înregistrat o scădere de 2%, din cauza stagnării comenzilor pentru îngrijirea pacientului şi a informaticii medicale, în timp ce sistemele de imagistică au înregistrat o uşoară creştere a vânzărilor. Comparativ cu anii trecuţi, vânzările au păstrat o constantă. În regiunile cu creştere economică, vânzările au crescut cu 3% faţă de anul trecut, cu precădere în China, Europa Centrală şi de Est şi America de Sud. Marja EBITDA, cu excepţia restructurărilor şi a altor taxe de achiziţii, a crescut cu un procent de 2 puncte constant, ajungând la 14,6%.
Vânzările pe sectorul de Consumer Lifestyle comparate cu cele de anul trecut au crescut cu 9%, astfel că atât pe aria de sisteme de sănătate şi comfort, precum şi pe cea de îngrijire personală şi aparatură electrocasnică domestică s-au înregistrat creşteri constante. Marja EBITDA, cu excepţia restructurărilor şi a altor taxe de achiziţii, a crescut la 11,1% având o îmbunătăţire anuală de 3%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro