Piaţa media din România a crescut cu 10% în 2016 faţă de 2015, până la valoarea de 366 milioane euro
Evoluţia depăşeşte estimările raportului lansat în luna mai, care indicau un avans de 6% anul acesta, similar cu cel din 2015, potrivit datelor actualizate ale raportului Media Fact Book, realizat de agenţia Initiative.
„Cea de-a doua parte a anului a adus o creştere peste aşteptări a pieţei de media, care a fost determinată în special de investiţiile impresionante în publicitatea TV, în timp ce evoluţia celorlalte canale a fost în linie cu estimările noastre din Media Fact Book-ul lansat în luna mai. Aceste rezultate pozitive vor fi susţinute şi anul viitor, când estimăm că piaţa va creşte cu 6%, până la valoarea de 389 milioane de euro”, afirmă Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative.
Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro