O platformă de optimizare a serviciilor medicale oferite angajaţilor lansează un serviciu de prevenţie care include teste pentru detectarea anticorpilor SARS-CoV-2, consultaţii în clinici şi tele-medicină
Compania SanoPass lansează Paşaportul Medical, serviciul de prevenţie sub formă de abonament care include teste serologice pentru detectarea anticorpilor SARS-CoV-2, consultaţii sau investigaţii în clinici, telemedicină nelimitată şi acces la dosarul medical electronic, direct din aplicaţie.
Măsurile recomandate de către majoritatea guvernelor şi organizaţiilor mondiale referitoare la întoarcerea oamenilor la muncă sunt legate de oferirea echipamen-telor specifice pentru protecţie, dezinfectarea spaţiului de lucru şi verificarea stării de sănătate a angajaţilor.
Astfel, SanoPass vine în sprijinul angajatorilor oferindu-le o soluţie pentru mon-itorizarea stării de sănătate a angajaţilor punând la dispoziţie un număr limitat de 5.000 de abonamente medicale la numai 20 lei pe lună.
„Paşaportul medical a luat naştere în urmă discuţiilor purtate în ultima luna cu peste 200 de angajatori din aproape toate industriile. Majoritatea se tem că odată cu relaxarea măsurilor şi întoarcerea angajaţilor la muncă, aceştia vor avea un factor de stres în plus, reprezentat de un potenţial risc de contaminare. Pentru a spori confortul angajaţilor le oferim un mix de servicii medicale de pre-venţie: analize, teste pentru anticorpi SARS-CoV-2, consultaţii, investigaţii în clinici, dosar medical şi acces nelimitat la telemedicină, toate într-o singură aplicaţie”, a declarat Andrei Vasile, cofondator al SanoPass.
Ţinând cont de situaţiile financiare dificile pe care companiile le au în această perioadă, compania a decis să susţină accesul la servicii medicale de prevenţie pentru 5.000 de beneficiari la un cost de 20 lei pe lună. Astfel, Pasaportul Medi-cal poate fi oferit complementar asigurărilor de sănătate sau abonamentelor deja contractate. În plus, reprezentanţii companiei au introdus o caracteristică unică pentru noua soluţie: vor oferi înapoi banii pentru serviciile din cadrul abona-mentelor neutilizate într-un an.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro