Platforma de streaming Disney+ ajunge la 95 de milioane de abonaţi, obiectiv pe care plănuia să îl atingă în 2024. Prin comparaţie, Netflix a avut nevoie de zece ani pentru a înregistra acelaşi număr de clienţi
Disney+ a reuşit să strângă 94,9 milioane de abonaţi la doar 15 luni de la lansare. Iniţial, platforma de streaming plănuia să atingă acest prag până în 2024, însă acum compania crede că poate înregistra 230-260 de milioane de abonaţi în următorii trei ani, conform CNBC.
Prin comparaţie, Netflix raporta 94,36 milioane de clienţi în T1/2017, la zece ani după a lansat serviciul de streaming. Gigantul condus de Reed Hastings numără acum circa 204 milioane de abonaţi.
Dacă luăm în calcul platformele Hulu şi ESPN+, Disney înregistrează în prezent 146,4 milioane de abonaţi. Pe măsură ce pandemia a continuat să impună restricţii de circulaţie la nivel mondial, Disney+ a sărit de la 33,5 milioane de clienţi în T2/2020 la 57,5 milioane în perioada iulie-septembrie.
În decembrie, compania a dezvăluit că pregăteşte 100 de filme şi proiecte de televiziune, dintre care 80% vor fi direcţionate către Disney+, incluzând aici peste 10 filme din seria Marvel şi 10 show-uri marca Star Wars.
Veniturile totale din T4/2020 au depăşit 16 miliarde de dolari, însă au fost cu 20% sub nivelurile din aceeaşi perioadă a anului precedent.
Disney a pierdut 2,6 miliarde de dolari în urma lipsei de activitate din parcurile de distracţie, sumă înregistrată doar în ultimele trei luni din 2020. Veniturile diviziei au scăzut cu 53% la 3,58 de miliarde de dolari de-a lungul anului trecut. În plus, grupul american a anunţat în noiembrie că va concedia 32.000 de angajaţi, după ce declarase în septembrie că va elimina aproximativ 28.000 de locuri de muncă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro