Polonezii cuceresc moda românească: 10 branduri fac afaceri de 1,5 mld. lei cu 400 de magazine
Retailul „made in Polonia“ prinde contur pe piaţa locală de modă, zece branduri cu aproape 400 de magazine având afaceri estimate de ZF la 1,5 mld. lei. Companiile care au luat naştere în cea mai puternică economie din regiune au început să se extindă în România în urmă cu circa un deceniu, iar numărul lor continuă să crească, doar anul trecut două nume noi punându-şi piaţa locală pe harta proprie.
Pepco, CCC şi grupul LPP (cu cele cinci branduri ale sale) sunt cei mai importanţi jucători ca nivel al businessului, însă în total Ziarul Financiar a identificat zece companii active în România.
Au fost luate în calcul reţele din sectoarele de îmbrăcăminte, încălţăminte, echipamente sportive şi cosmetice, mai exact companiile care au retail în România.
„Cu o poziţionare foarte bună, România este a doua piaţă din regiune ca mărime, similară cu cea poloneză, cu un consum susţinut de creşterea salariilor şi în care brandurile poloneze şi-au stabilit deja o prezenţă puternică pe zona de fashion şi nu numai“, spunea la finalul anului trecut Brînduşa Grama, associate retail agency în cadrul companiei de consultanţă imobiliară Colliers International Romania.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro