Povestea fabuloasă a lui Martin Sorrell, cel mai important om din industria de comunicare a lumii: După ce a transformat un mic magazin de coşuri de cumpărături într-o companie de 17 miliarde de euro şi 130.000 de angajaţi, a fost „dat afară” pentru că şi-a făcut plăcerile pe banii companiei
Şoferul lui Martin Sorrell a lucrat pentru puternicul executiv al WPP timp de 15 ani, plimbându-l pe regele publicităţii în jurul Londrei într-un Range Rover, potrivit Financial Times.
Toamna trecută, acesta a fost dat afară.
O serie de 12 zile de muncă cu ture foarte lungi s-a finalizat cu cerinţa de a o lua pe soţia lui Martin Sorrell, Cristiana, de la un restaurant din Mayfair şi să o lase acasă.
Era două dimineaţa, iar şoferului i s-a spus să se întoarcă la birouri cinci ore mai târziu pentru un alt job. Acesta a refuzat, susţinând că avea deja un angajament şi că, în orice caz, nu ar fi sigur ca el să conducă după doar 2-3 ore de somn.
Martin Sorrell l-a concediat a doua zi.
Nimeni nu ştia că acest moment impulsive al CEO-ului va declanşa un lanţ de evenimente care îl va determina pe Sorrell să se retragă dintr-un business pe care l-a construit timp de 33 de ani – transformând un mic magazin de coşuri din nuiele în cel mai mare grup de marketing şi comunicare din lume.
De când a demisionat, în data de 14 aprilie – în urma unei investigaţii a board-ului cu privire la conduit sa personală şi la utilizarea banilor companiei – publicaţia Financial Times a discutat cu peste 25 de persoane care au lucrat pentru mult timp cu fostul şef al WPP.
Citeşte continuarea articolului pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro