Povestea lui Robert Berza, General Manager al platformei Fashion Days: Spune că în echipă, pune accent pe sinceritate, asumare şi mai ales pe regula de a rămâne toţi în aceeaşi barcă chiar dacă nu sunt de acord unii cu ceilalţi
Executivul a preluat funcţia actuală în 2017, după ce acumulase o experienţă de peste 10 ani în e-commerce, business development, new media şi marketing, contribuind la dezvoltarea mai multor branduri pe plan local sau internaţional. În trecut, el a fost country manager al Zoot în România, director de marketing la eMAG România, head of internet division în cadrul CME şi internet manager la ProTV. Brandul Fashion Days, pornit în 2009 şi parte a grupului Dante International, are peste 1,5 milioane de clienţi în România, Bulgaria şi Ungaria. În echipă, Robert Berza pune accent pe sinceritate, asumare şi mai ales pe regula de a rămâne toţi în aceeaşi barcă chiar dacă nu sunt de acord unii cu ceilalţi. Ca activităţi de timp liber este pasionat de schi, merge la festivaluri de jazz şi este fan Liverpool, însă cel mai mare hobby al său spune că este acela de a petrece timp de orice fel cu oamenii pe care îi iubeşte, indiferent că e vorba de familie ori prieteni, pe care îi numeşte „familia extinsă”.
PROFILUL LUI ROBERT BERZA A APĂRUT ÎN ANUARUL 100 CEI MAI ADMIRAŢI CEO DIN ROMÂNIA, EDIŢIA 2023.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro