Poza zilei: cum se face o reclamă la un concert
O campanie de reclame pentru Filarmonica din Berlin, lansată în acest an, a pornit de la o idee cu totul originală: reprezentarea pe afişe a interiorului mai multor instrumente muzicale, iluminat astfel încât spaţiul din vioară, flaut, orgă sau violoncel să dea iluzia optică a unei săli de concert sau a unui tunel.
Conceptul reclamelor le aparţine lui Björn Evens şi Mona Sibai de la agenţia Scholz & Friends Berlin, iar macrofotografiile au fost realizate de studioul Mierswa-Kluska din München.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro