Preşedintele Google: În viitor vom avea senzori şi în nas
Implantarea de senzori în nas care ne vor alerta la primele semne ale unei răceli, holograme prin care vom putea evada oricând ne dorim pe plajele exotice din Hawaii, asistenţi virtuali sau imposibilitatea de a ne mai şterge „urmele“ de pe internet sunt doar câteva dintre schimbările pe care tehnologia le va aduce în viaţa oamenilor, scriu Eric Schmidt( 58 de ani), preşedintele executiv al Google, şi Jared Cohen (31 de ani), fost consilier în cadrul Departamentului de Stat al SUA care acum conduce Google Ideas.
Implantarea de senzori în nas care ne vor alerta la primele semne ale unei răceli, holograme prin care vom putea evada oricând ne dorim pe plajele exotice din Hawaii, asistenţi virtuali sau imposibilitatea de a ne mai şterge „urmele“ de pe internet sunt doar câteva dintre schimbările pe care tehnologia le va aduce în viaţa oamenilor, scriu Eric Schmidt( 58 de ani), preşedintele executiv al Google, şi Jared Cohen (31 de ani), fost consilier în cadrul Departamentului de Stat al SUA care acum conduce Google Ideas - divizia de cercetare a Google, în cartea „Noua eră digitală: cum se va schimba viitorul oamenilor, naţiunilor şi companiilor“, care va fi comercializată începând din data de 23 aprilie.
Ediţia digitală a cărţii poate fi deja cumpărată pe amazon.com la un preţ de 20 de dolari, textul urmând să fie disponibil pe 23 aprilie.
Cartea este un exerciţiu de înţelegere a viitorului, spun Schmidt şi Cohen, care lucrează la acest proiect de trei ani. Cei doi s-au întâlnit în 2009 în Bagdad şi amândoi au rămas surprinşi de faptul că deşi se aflau în plin război, irakienii foloseau internetul ca sursă de informaţii pentru a-şi îmbunătăţi vieţile. Acesta a fost şi unul dintre motivele care i-au determinat pe cei doi să ia hotărârea de a cerceta felul în care internetul şi dispozitivele mobile, precum tabletele sau telefoanele, fac oamenii mai puternici, forţează guvernele şi companiile mari să facă schimbări fundamentale pentru a rezista pe piaţă. Un al doilea motiv care i-a determinat să scrie această carte a fost abilitatea din ce în ce mai mare ca oricine are un dispozitiv cu conexiune la internet să poată transmite informaţii sau videoclipuri care pot avea o influenţă semnificativă asupra multor oameni.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro