Producătorul de ţigări British American Tobacco numeşte o româncă la conducerea diviziei de produse care încălzesc tutunul, pentru regiunea Europa Centrală şi de Sud

Autor: Cristina Bellu Postat la 20 noiembrie 2020 82 afişări

British American Tobacco (BAT), principalul jucător din industria tutunului din România, anunţă numirea Alinei Câmpanu la conducerea diviziei de produse care încălzesc tutunul pentru regiunea Europa Centrală şi de Sud. Ea va coordona strategia de brand, portofoliul şi platformele de marketing pentru brandul glo în România şi Ucraina.

Producătorul de ţigări British American Tobacco numeşte o româncă la conducerea diviziei de produse care încălzesc tutunul, pentru regiunea Europa Centrală şi de Sud

British American Tobacco (BAT), principalul jucător din industria tutunului din România, anunţă numirea Alinei Câmpanu la conducerea diviziei de produse care încălzesc tutunul pentru regiunea Europa Centrală şi de Sud. Ea va coordona strategia de brand, portofoliul şi platformele de marketing pentru brandul glo în România şi Ucraina.

Alina Câmpanu lucrează în cadrul BAT din 2009 şi s-a întors recent în România după ce a condus activităţile de brand ale sucursalei BAT din Marea Britanie şi Irlanda de Nord. Anterior a ocupat roluri de coordonare a mărcilor premium din portofoliul companiei, experimentând noi strategii de marketing pentru categoriile de produse aflate în creştere.

De asemenea, Alina Câmpanu face parte şi din echipa de conducere extinsă a ariei Europa Centrală şi de Sud a BAT, care coordonează de la Bucureşti operaţiunile din România şi pieţele din Ucraina, Republica Cehă, Ungaria, Bulgaria, Slovacia şi Moldova.

La începutul lunii iunie a acestui an BAT a anunţat că  investeşte 175 de milioane de euro în fabrica din Ploieşti, a doua cea mai mare fabrică a grupului din Uniunea Europeană, acesta fiind încă un pas în producerea consumabilelor pentru glo.

În ultimii 24 de ani, BAT a  investit peste 500 de milioane de euro în fabrica din Ploieşti. Compania angajează peste 3.000 de oameni şi creează alte 30.000 de locuri de muncă pe lanţul de aprovizionare şi distribuţie.

British American Tobacco (Ro­mania) Trading, cea mai mare com­panie din grupul BAT pe plan local, a terminat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 10,7 mi­li­ar­de de lei (2,26 mld. euro), în creş­tere cu 12,6% faţă de anul precedent, arată cal­culele ZF pe baza datelor de la Mi­nis­te­rul de Finanţe. British American To­ba­cco (România) Trading este cea mai ma­re companie din industria bunurilor de larg con­sum (FMCG) şi din sectorul tutu­nu­lui.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.