Producătorul Nurofen, afaceri de 560 mil. lei în România în 2018, plus 23%. Într-un deceniu, compania şi-a majorat vânzările cu 160%

Postat la 09 mai 2019 164 afişări

Britanicii de la Reckitt Benckiser, care pun pe piaţa românească brandul Nurofen, cel mai vândut me­dicament fără reţetă, au ajuns la vânzări de peste 562 mil. lei în 2018, o creştere de 23% comparativ cu anul anterior, potrivit informaţiilor de pe Fi­nanţe. Într-un deceniu, compania şi-a majorat vânzările cu 160%.

Producătorul Nurofen, afaceri de 560 mil. lei în România în 2018, plus 23%. Într-un deceniu, compania şi-a majorat vânzările cu 160%

Brandul Nurofen, care este în ultimii ani în topul celor mai vândute medicamente fără reţetă, aduce circa 130-150 mil. lei la businessul Reckitt Benckiser în România, datele ZF de la Euromonitor arătând că bran­dul are o cotă de 30% în piaţa de medicamente analgezice. În România, Reckitt Benckiser mai are în portofoliul de medicamente şi Strepsils, folosit în cazul durerilor în gât. 

Cele două variante pentru răceală Nurofen şi Strep­sils sunt de asemenea cele mai vândute medicamente pentru aceste afecţiuni sezoniere, potrivit Euromonitor. În portofoliul de medicamente al britanicilor mai intră şi Gaviscon, un produs pentru afecţiunile gastrice. Piaţa to­tală a produselor fără reţetă este de 3,4 mld. lei, po­trivit datelor companiei Cege­dim, iar evoluţia este constantă de la an la an. În total, piaţa medicamentelor a ajuns la 16 miliarde de lei în 2018.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
vanzari,
companie,
majorare,
romania

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.