Proiecte de inginerie GIGANT care vor schimba faţa Europei. Vor lega nordul de sudul continentului
Când Zidul Berlinului a căzut, Europa a început să-şi refacă legăturile de transport între estul fost comunist şi vestul capitalist. O linie feroviară între Paris şi Moscova readusă la viaţă a vestit noua eră. Gara principală din Berlin, o clădire cu astect de catedrală deschisă în 2006, a devenit noul centru al continentului.
Acum au revenit în atenţie nodurile de pe rutele nord-sud. Dintre cele nouă „coridoare principale de legătură” stabilite să primescă investiţii europene, şase sunt mai mult verticale decât orizontale. Piesa principală a acestei strategii este „coridorul scandinavo-mediteraneean”, care pe hârtie pleacă din Suedia şi Finlanda, trece prin Danemarca, Germania, Austria şi ajunge în Italia şi Malta, scrie The Economist.
Acest program, finanţat în comun de UE şi de statele membre, include electrificarea liniilor ferate, modernizarea porturilor şi cele mai mari două proiecte de inginerie de pe continent.
Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro