RBS Romania vine cu oferte noi pentru clientii premium
RBS Romania a lansat un nou pachet de produse destinat celor care vor sa economiseasca si in acelasi timp sa beneficieze de avantajele cardurilor de credit RBS Royal Gold si Royal Black.
Atat clientii noi, cat si cei existenti care isi iau in acelasi timp un pachet alcatuit dintr-un card de credit RBS Royal Gold sau Royal Black si un depozit la termen pe 15 saptamani pot primi inapoi 10% (maximum 500 de lei) din banii platiti cu cardul de credit (suma inapoiata fiind acordata direct in contul cardului de credit). Oferta este valabila in primele doua luni de la primirea cardului de credit.
De asemenea, clientii respectivi au dobanda speciala la depozit de 8% pentru lei, respectiv 4% pentru euro, daca platesc cu cardul de credit pana la data de 31 mai. Oferta este valabila pana la 30 aprilie.
Banca a facut cunoscut, de asemnea, ca detinatorii cardurilor de credit RBS Royal Gold Visa primesc acum pana la 3% (in loc de 2% prin oferta anterioara) bani inapoi din suma cheltuita lunar cu cardul de credit prin Programul Spend&Earn. De asemenea, atat posesorii cardurilor de credit RBS Royal Gold (Visa si MasterCard), cat si posesorii de Royal Black MasterCard pot achita cumparaturile efectuate la orice comerciant (in tara, strainatate sau pe internet) cu dobanda zero in primele sase luni.
"Incercam sa le oferim clientilor nostri produse potrivite stilului lor de viata. Propunem un pachet special, care reuneste un depozit cu dobanda atractiva si cardurile de credit cu beneficii", afirma John Bell, seful diviziei de retail a RBS Romania.
RBS Romania, filiala grupului Royal Bank of Scotland, a incheiat anul 2010 cu un profit net, calculat conform standardelor contabile romanesti, de peste 150 de milioane de lei (cca 36 mil. euro), in crestere cu 15% fata de anul precedent. "Suntem foarte multumiti de indicatorii financiari obtinuti anul trecut. Aceasta inseamnă o rentabilitate a activelor de 2,4% şi o rentabilitate a capitalului de 19,7%", a precizat Johan Gabriels, presedintele bancii.
Dupa ce in 2010 banca s-a concentrat pe consolidarea bazei de clienti si pe mentinerea calitatii activelor, anul acesta RBS Romania va continua sa se adreseze in special clientilor de tip premium, care reprezinta grupul tinta pentru toate segmentele de business - companii, retail si private banking (prin divizia Royal Preferred Banking). Toate produsele si ofertele noi atasate produselor si serviciilor pe care banca le va lansa se vor adresa acestui tip de clienti.
"Banca va cauta in mod activ noi oportunitati, inclusiv legate de creditare, insa va continua sa aiba o abordare selectiva si prudenta in ceea ce priveste clientii si deal-urile, asa cum a avut in mod traditional", arata reprezentantii bancii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro