Retailerul polonez de încălţăminte CCC merge înainte cu planul de extindere şi deschide un nou magazin la Târgu Mureş, a 73-a unitate din ţară
Retailerul polonez CCC, al doilea cel mai important jucător de pe piaţa locală de încălţăminte, anunţă deschiderea celui de-al treilea magazin din Târgu Mureş, în incinta centrului comercial Shopping City, şi ajunge la o reţea de 73 de unităţi pe plan local.
Retailerul polonez CCC, al doilea cel mai important jucător de pe piaţa locală de încălţăminte, anunţă deschiderea celui de-al treilea magazin din Târgu Mureş, în incinta centrului comercial Shopping City, şi ajunge la o reţea de 73 de unităţi pe plan local.
Aceasta este ce-a de-a doua inaugurare făcută de companie de la începutul anului, după ce, pe 15 mai, retailerul a anunţat deschiderea unui magazin în Miercurea Ciuc.
În perioada stării de urgenţă, compania a avut închise toate magazinele fizice – deschise în malluri şi centre comerciale - şi a păstrat doar operaţiunile online.
Magazinul online al CCC în România a fost deschis la mijlocul lui martie, când efectele pandemiei se resimţeau în Europa şi pe plan local. Lansarea era însă planificată de mai mult timp.
„Pandemia a avut un impact puternic asupra strategiilor de business, vânzărilor şi activităţilor operaţionale în întreg sectorul de retail tradiţional. Anul 2020 este unul foarte atipic şi pentru noi şi suntem nevoiţi să ne ajustăm activităţile noii realităţi, depunem eforturi să derulăm operaţiunile într-un ritm relativ normal şi să continuăm procesele de vânzare în condiţii de distanţare socială, aplicând în acelaşi timp cele mai bune măsuri de siguranţă posibile pentru angajaţii şi clienţii noştri. Într-un context atât de instabil, este dificil să faci planuri strategice sau estimări”, transmite Joanna Jozwiak, General Manager CCC România.
Compania poloneză mai are local şi magazinul online epantofi.ro, însă din datele ZF acesta e operat separat.
România este una dintre cele mai importante cinci pieţe ca vânzări pentru CCC cu un total de 240 mil. zloti (peste 250 mil. lei) în 2019. Cifrele nu sunt comparabile cu cele din 2018 dat fiind că CCC a preluat administrarea directă a magazinelor din România după primul trimestru din acel an, anterior businessul fiind operat de un francizat. Conform datelor ZF, CCC este jucătorul numărul doi de pe piaţa de încălţăminte din România după nemţii de la Deichmann.
Grupul este prezent pe 23 de pieţe din Europa şi Orientul Mijlociu cu un total de aproape 1.250 de magazine proprii şi francize dintre care 117 deschise anul trecut. Afacerile la nivel de grup sar de 1 mld. euro anual.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro