Românii cheltuie 1 miliard de lei pe produse de îngrijire a părului, iar giganţii L’Oreal, P&G şi Henkel „iau spuma“
Piaţa produselor de îngrijire a părului e considerată a fi matură, ceea ce înseamnă că produsele - mai ales şamponul - au un grad bun de penetrare.
Românii cheltuie circa 1 miliard de lei anual pe şampon, balsam şi alte produse de îngrijire a părului, o piaţă dominată de giganţi străini. Piaţa a crescut cu 3-5% în anii anteriori, ritmul fiind mai redus tocmai pentru că este deja matură, arată datele anterioare ale ZF.
„Vânzările de produse de îngrijire a părului sunt dominate de companii internaţionale precum L’Oreal România, Procter&Gamble Distribution şi Henkel România. Există un număr foarte mare de branduri internaţionale pe această piaţă, mărci care acoperă toate segmentele de preţ şi toate nevoile consumatorilor, fie că e vorba de femei sau bărbaţi“, arată o analiză a companiei de cercetare de piaţă Euromonitor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro