Românii cheltuie 1 miliard de lei pe produse de îngrijire a părului, iar giganţii L’Oreal, P&G şi Henkel „iau spuma“

Postat la 02 iulie 2019 96 afişări

Piaţa produselor de îngrijire a părului e considerată a fi matură, ceea ce înseamnă că produsele - mai ales şamponul - au un grad bun de penetrare.

Românii cheltuie 1 miliard de lei pe produse de îngrijire a părului, iar giganţii L’Oreal, P&G şi Henkel „iau spuma“

Românii cheltuie circa 1 miliard de lei anual pe şam­pon, balsam şi alte produse de îngrijire a părului, o piaţă do­mi­nată de giganţi străini. Piaţa a crescut cu 3-5% în anii anteriori, ritmul fiind mai redus tocmai pentru că este deja matură, arată datele anterioare ale ZF.

„Vânzările de produse de îngrijire a părului sunt dominate de companii internaţionale precum L’Oreal România, Procter&Gamble Distribution şi Henkel România. Există un număr foarte mare de branduri internaţionale pe această piaţă, mărci care acoperă toate segmentele de preţ şi toate nevoile consumatorilor, fie că e vorba de femei sau bărbaţi“, arată o analiză a com­paniei de cercetare de piaţă Euromonitor.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
produse,
ingrijire,
par,
cheltuieli

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.