Românii cumpără produse de teleshopping de milioane de euro
Aflat pe piaţă din 2014, Teleshoponline.ro, magazinul online a vândut până în prezent peste 400.000 produse, iar cifra anuală de vânzări înregistrată este de peste 4 milioane euro.
Zilnic, peste 30.000 utilizatori vizitează magazinul online. În targetul companiei se află persoane cu vârste cuprinse între 20 – 60 ani, cele mai multe cumpărături fiind realizate de publicul feminin, într-un procent de 60%, iar restul de publicul masculin.
Printre cele mai căutate produse ce se regăsesc în oferta Teleshoponline.ro se află: robotul de bucătărie multifuncţional, robinetul electric de încălzire a apei, ochelarii de condus pe timp de zi sau de noapte cu lentile antireflex şi aparatele tip vacuum pentru curatarea tenului. Iar în momentul de faţă, produsul bestseller este un epilator high-tech.
Retailerul pregăteşte lansarea unei noi categorii, cea a produselor naturale.
Primul produs din această categorie este Curcumin95 & BioPerine, un antiinflamator şi antioxidant natural.
Pentru 2018, Teleshoponline.ro dublarea cifrei de afaceri.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro