Românii preferă dulcele fără aromă şi fără cremă
Kraft Foods România, parte a Mondelēz International, lansează pe piaţa locală o nouă marcă de biscuiţi – Grany. Lansarea pe piaţa locală a mărcilor de biscuiţi: belVita start, Oreo şi Milka, din portofoliul global al Mondelēz International, în 2010, a influenţat categoria de biscuiţi dulci. Datorită acestor lansări, compania a reuşit să câştige poziţia de lider pe acest segment. Pentru a-şi consolida poziţia, Kraft Foods România continuă seria lansărilor de produse care corespund nevoilor consumatorilor
„În urma studiilor de consumator am aflat că biscuiţii dulci fără arome şi cremă sunt în topul preferinţelor consumatorilor - peste 40% din piaţă - fiind cel mai des întâlniţi în ocaziile de snacking. Ne-am dorit să intrăm într-un segment de piaţă în care nu eram prezenţi şi să le oferim consumatorilor noştri un produs delicios, cu cel mai bun raport calitate-preţ”, declară Andreea Bogdan, Senior Brand Manager Biscuits - Kraft Foods România, parte a Mondelēz International.
Kraft Foods România este parte a Mondelēz International. În România, compania Mondelēz International este prezentă din 1994 prin KraftFoods România din anul 1994. Mărcile Mondelēz International din România sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo, Tuc, Belvita.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro