Românii preferă dulcele fără aromă şi fără cremă

Autor: Ioana Matei Postat la 23 aprilie 2013 62 afişări

Kraft Foods România, parte a Mondelēz International, lansează pe piaţa locală o nouă marcă de biscuiţi – Grany. Lansarea pe piaţa locală a mărcilor de biscuiţi: belVita start, Oreo şi Milka, din portofoliul global al Mondelēz International, în 2010, a influenţat categoria de biscuiţi dulci. Datorită acestor lansări, compania a reuşit să câştige poziţia de lider pe acest segment. Pentru a-şi consolida poziţia, Kraft Foods România continuă seria lansărilor de produse care corespund nevoilor consumatorilor

Românii preferă dulcele fără aromă şi fără cremă

„În urma studiilor de consumator am aflat că biscuiţii dulci fără arome şi cremă sunt în topul preferinţelor consumatorilor - peste 40% din piaţă - fiind cel mai des întâlniţi în ocaziile de snacking. Ne-am dorit să intrăm într-un segment de piaţă în care nu eram prezenţi şi să le oferim consumatorilor noştri un produs delicios, cu cel mai bun raport calitate-preţ”, declară Andreea Bogdan, Senior Brand Manager Biscuits - Kraft Foods România, parte a Mondelēz International.

Kraft Foods România este parte a Mondelēz International. În România, compania Mondelēz International este prezentă din 1994  prin KraftFoods România din anul 1994. Mărcile Mondelēz International din România sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo, Tuc, Belvita.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/romanii-prefera-dulcele-fara-aroma-si-fara-crema-10786267
10786267
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.