Românul care a creat lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s renunţă complet la acest domeniu şi investeşte 2 milioane de euro într-un proiect nou
ZF Live. Ştefan Mandachi, omul de afaceri care a creat lanţul de restaurante Spartan, iese din industria HoReCa şi investeşte circa 2 mil. euro într-o platformă de e-learning. „Îmi doresc să creez prima franciză educaţională din România“
Ştefan Mandachi a ieşit din industria HoReCa anul acesta după ce a vândut lanţul de restaurante Spartan, operat prin intermediul companiei Strong MND Corporation, iar acum pariază pe educaţie şi urmează să lanseze platforma de e-learning MentorMAG, o investiţie de circa 2 mil. euro.
♦ Platforma urmează să fie lansată în luna iunie a acestui an ♦ Publicul-ţintă al platformei este format din elevi, studenţi şi antreprenori aflaţi la început de drum ♦ Pe platformă vor exista şi instrumente educaţionale pe care omul de afaceri le-a creat de la zero în decursul anilor – un caiet de strategie, un caiet al visurilor şi o carte cu citate.
Ştefan Mandachi a ieşit din industria HoReCa anul acesta după ce a vândut lanţul de restaurante Spartan, operat prin intermediul companiei Strong MND Corporation, iar acum pariază pe educaţie şi urmează să lanseze platforma de e-learning MentorMAG, o investiţie de circa 2 mil. euro.
El construieşte acest proiect pe baza experienţei sale din business şi mizează pe relaţia de interdependenţă între mentori şi discipoli. Mandachi îşi propune să lanseze platforma în luna iunie a acestui an, iar ţinta este francizarea.
„Am lansat un canal de YouTube, unde am interacţionat cu mentori, dar şi cu discipoli.
Mi-am dat seama că este o piaţă foarte mare, în plină dezvoltare şi acesta este motivul pentru care am decis să investesc, în prima fază, 2 mil. euro în MentorMAG, o platformă educaţională care se bazează pe relaţia dintre mentor şi discipol. Toată experienţa mea se reflectă în tot ceea ce fac în acest nou domeniu. Potenţialul este enorm“, a spus omul de afaceri Ştefan Mandachi la emisiunea online de business ZF Live.
„România este o piaţă în care e-learning-ul s-a dezvoltat puţin în raport cu dezvoltarea care a avut loc în SUA sau în Europa de Vest. Voi trata businessul ca atare. Am creat cea mai mare franciză autohtonă pe fast-food. Acum, îmi doresc să creez prima franciză educaţională din România.“
Publicul ţintă al platformei, spune el, este format din elevi, studenţi şi antreprenori aflaţi la început de drum.
Platforma, explică Mandachi, va funcţiona după următorul model - oamenii se vor abona, vor plăti între 3 şi 9 euro, după care va exista o înţelegere între mentor şi discipol, iar platforma va lua un comision pe baza acestei înţelegeri.
MentorMAG, mai adaugă el, va oferi materiale de câte şase, nouă sau douăsprezece ore, însă mentorul va avea şi posibilitatea de a oferi educaţie individualizată şi personalizată discipolului.
Pe platformă, detaliază aceasta, vor exista şi instrumente educaţionale pe care el le-a creat de la zero în decursul anilor. Printre acestea, se numără un caiet de strategie, un caiet al visurilor şi o carte cu citate utilă pentru copywriteri, implicit în business.
„Am decis să facem un concept care are la bază experienţa mea şi să îl punem pe piaţă. Aşa s-a născut Caietul visurilor, însă am avut nevoie şi de Caietul de strategie, care conţine o parte teoretică şi o parte de tip agendă. Ne-am propus să vindem peste 20.000 de produse“, a mai spus el.
Până la sfârşitul anului, omul de afaceri îşi propune să lanseze şi aplicaţia Caietulvisurilor.ro, parte din acelaşi proiect, pe care speră să adune, în primă fază, între 2.000 şi 5.000 de abonaţi.
Ştefan Mandachi este de părere că educaţia este mai importantă şi decât justiţia, şi decât sănătatea, iar reţeta succesului este să investeşti în oameni.
„Investind în oameni, eu am făcut milioane de euro. Antreprenoriatul se învaţă. Nu trebuie să te naşti cu sămânţă de antreprenor, dar trebuie să fii într-un continuu proces de autoînvăţare, de autoeducare.“ El îşi propune, printre altele, să finanţeze, în zona de e-learning, 50 de startup-uri, iar până acum a primit circa 1.500 de cereri de la antreprenori aflaţi la început de drum şi nu numai.
Ştefan Mandachi a făcut publică informaţia cu privire la vânzarea lanţului de restaurante Spartan anul acesta, însă, afirmă el, cocheta cu ideea de mai bine de doi ani de zile.
La bază, el este avocat, dar a profesat doar câţiva ani. În antreprenoriat, de-a lungul timpului, a avut multe încercări eşuate în diverse domenii de activitate până a atinge succesul cu Spartan, însă a ştiut încă din copilărie că acesta este drumul lui.
„Momentan, cel mai de interes şi cel mai mare sector este cel digital. Consider că este un sector infinit. Îmi doresc să construiesc aplicaţii cu care să intru şi în HoReCa. Sunt pregătit să şi finanţez aceste afaceri“, a mai spus el.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro