RPA pentru IMM: UiPath a lansat un pachet de soluţii de automatizare pe bază de subscripţie lunară cu care ţintesc şi IMM-urile româneşti
Soluţiile de automatizare de tip RPA (Robotic Process Automation), pot fi adaptate pentru orice companie, indiferent de dimensiune, iar „unicornul” românesc UiPath – evaluat la 7 miliarde dolari în ultima rundă de finanaţare – a lansat soluţii cu care ţintesc şi IMM-urile din România, explică pentru ZF Ovidiu Marin, RPA Program Manager în cadrul Connections Consult România.
Soluţiile de automatizare de tip RPA (Robotic Process Automation), pot fi adaptate pentru orice companie, indiferent de dimensiune, iar „unicornul” românesc UiPath – evaluat la 7 miliarde dolari în ultima rundă de finanaţare – a lansat soluţii cu care ţintesc şi IMM-urile din România, explică pentru ZF Ovidiu Marin, RPA Program Manager în cadrul Connections Consult România.
„Există soluţii de automatizare atât pentru companiile mari, cât şi pentru cele mici şi mijlocii, dacă respectiva companie are procese standardizate şi repetitive. (...)UiPath a lansat un pachet prin care targeteză IMM-urile din România. Partenerii UiPath precum noi, pot să ofere clienţilor şi automatizări de procese sub formă unui serviciu cu subscripţie lunară”, spune Ovidiu Marin.
Costul de implementare pentru o soluţie de tip RPA ar putea varia în funcţie de complexitatea procesului şi a dimensiunii companiei.
Reprezentanţii Connections susţin că automatizarea a 3-5 procese medii poate pleca de la câteva mii de euro şi poate ajunge chiar şi până la preţuri de până la 15.000 euro în cazurile unde complexitatea este ridicată. Timpul de implementare variază de asemenea între 1 şi 3 luni.
IMM-urile care vor să implementeze astfel de soluţii trebuie să realizeze o analiză de costuri pentru a calcula randamentul unor astfel de eficientizări în vederea unei investiţii.
RPA este o soluţie adoptată pentru a creşte randamentul, productivitatea şi pentru a reduce costurile dar poate fi folosit şi pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor, susţin consultanţii.
Argumentul pieţei de RPA este că un robot este angajatul model care are un cost mult mai mic faţă de angajatul clasic. Acesta poate duce la bun sfârşit o serie de activităţi dintre cele mai complexe şi diversificate. El poate non-stop şi nu are nevoie de concediu de odihnă sau pauze de masă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro