RTB House, plasată pe locul 23 în clasamentul FT1000 realizat de Financial Times
RTB House, companie globală care oferă soluţii de ultimă generaţie de marketing pentru branduri de renume din întreaga lume, anunţă că s-a clasat pe poziţia 23 la categoria tech, în topul realizat de Financial Times, FT1000. Acesta este al treilea an consecutiv când compania reuşeşte această performanţă şi este numită în top FT1000.
Acest top este un proiect comun al Financial Times şi Statista şi este rezultatul a mai multor luni de cercetare, apeluri publice, studiu intens al bazelor de date şi contactare directă a zeci de mii de companii. În cele din urmă, dintre milioanele de companii din Europa, a fost creată o listă scurtă, care le cuprinde pe primele 1.000 cu cele mai bune rezultate. Topul a luat în considerare structurile care au avut cea mai mare creştere a veniturilor în perioada 2015 – 2018.
RTB House a atins în 2018 o creştere de până la 1.100%, adică 98,7 milioane euro (112,9 milioane de dolari), iar în ultimii 4 ani, numărul angajaţilor a crescut de la 74 la 377. În prezent, compania operează în mai mult de 70 de ţări, unde lucrează cu branduri de top.
„În ultimii ani, la RTB House ne-am concentrat pe dezvoltarea şi aducerea pe piaţă a celor mai bune soluţii şi inovaţii tehnologice în domeniul marketingului. Suntem mândri de munca noastră şi de faptul că, an după an, creşterea noastră este recunoscută. Motivul pentru care RTB House este una dintre primele companii din lume care aduce tehnologie deep learning într-o astfel de industrie se datorează muncii neobosite a echipei noastre globale, căreia îi mulţumim pentru dedicare şi determinare. Suntem încrezători în ceea ce priveşte următorii ani, când vom continua să creştem, să consolidăm echipa şi să oferim specialiştilor din marketing cele mai bune soluţii”, a spus Daniel Surmacz, COO la RTB House.
După dezvoltarea algoritmilor de deep learning prin intermediul campaniilor sale, RTB House s-a provocat din nou atât pe sine, cât şi întreaga industrie şi a creat AI Marketing Lab, o divizie care pune accentul pe cercetarea şi dezvoltarea în general, în domeniul marketingului. Această divizie este distinctă de departamentul de Research&Development al companiei, care se concentrează pe retargetare personalizată.
În egală măsură, RTB House a deschis de curând şi Creatives Lab, o unitate care dezvoltă soluţii care să ofere clienţilor o gamă mai variată şi cu performanţe mai bune pentru bannerele dinamice, atât pentru display, cât şi video, ambele potrivite pentru nevoile de brand ale acestora.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro