Safety Broker: Asigurătorii nu vor să vândă RCA-ul pe camioane pentru că produc daune mari
Tarifele la RCA au fost majorate ca urmare a doi factori principali, respectiv implementarea de la începutul anului a cerinţelor mai dure de capital Solvency II, adică costuri mai mari pentru companii care sunt însă transferate în tarife şi falimentul companiilor Astra şi Carpatica.
"S-au întâlnit aceste două aspecte în decursul a doi ani: pe de o parte preţurile au crescut, iar asigurătorii fug de volumul de 50% din piaţă pentru că trebuie să vină cu majorări de capital de la firmele-mamă, care nu sunt dispuse. (...) Asigurătorii nu vor să vândă RCA-ul pentru camioane pentru că produce daune destul de mari", a spus Viorel Vasile, CEO al Safety Broker.
Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro