Schimbări majore la ING. La ce să se aştepte clienţii. Anunţul făcut de bancă
ING Bank, sucursala de la Bucureşti a grupului olandez cu acelaşi nume, are în plan extinderea în continuare a serviciile digitale şi dezvoltarea pe mobil a serviciilor bancare. Astfel, se urmăreşte reducerea utilizării numerarului în tranzacţii pentru îmbunătăţirea ratei de adopţie a cardului bancar şi crearea unor aplicaţii mobile ING destinate operaţiunilor bancare, conform reprezentanţilor ING Bank.
„Noi mergem foarte mult către telefon, telefonul trebuie să fie banca ta. Noi ne dorim să vedem clienţii că folosesc Apple Pay sau ING Pay. În viitor ne dorim ca plasticul, bancotele să fie folosite cât mai puţin sau deloc. Toate eforturile noastre merg înspre a deveni acea bancă digitală pe mobil pentru clienţii noştri”, a declarat Alina Iacomi, Tribe Lead Digital al ING.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro