Scroogled, campania prin care Microsoft îi atacă pe cei de la Google în privinţa confidenţiualităţii datelor
"Şezi blând în timp ce îţi furăm datele personale" - "Keep calm while we steal your data" este mesajul lansat de o linie de produse Microsoft, sub conceptul "Scroogled", mesaj care atacă direct Google şi politica companiei în privinţa datelor personale ale consumatorilor.
Microsoft a scos la vânzare câni, tricouri şi şepci pe o pagină a magazinului (http://www.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/cat/Scroogled/categoryID.67575900) în timp ce pe siteul www.scroogled.com sunt explicate diferenţele dintre Google şi Bing, motorul de căutare al Microsoft, în privinţa confidenţialităţii datelor. Scroogled.com a fost lansat în primăvara acestui an. Cana Scroogled costă 7,99 dolari, şapca 14,99, iar tricourile cu variate mesaje ("Step into our web", alături de un păianjen ce poartă culorile Google, sau "I'm Watching You" lângă un personaj cu alură de gangster) costă 11,99 dolari.
Obiectele sunt parte a campaniei gândite de Mark Penn, fost strateg al campaniei prezidenţiale a lui Hillary Clinton din 2008 şi un apropiat al lui Bill Clinton. Penn a venit la Microsoft în august 2012 şi lucra direct cu Steve Ballmer.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro