Secom estimează afaceri de 12 milioane de euro până la finalul anului
Compania românească specializată în importul, comercializarea şi promovarea de suplimente alimentarea naturale şi produse fito-dermatocosmetice Secom va ajunge până la sfârşitul anului la venituri de 12 milioane de euro, în creştere cu 30% faţă de anul trecut, când valoarea cifrei de afaceri a fost de 9,3 milioane de euro.
Creşterea a fost susţinută de portofoliul de peste 200 de produse şi de strategia de business pe care a adoptat-o compania. În primele 10 luni ale anului, Secom a derulat un program de investiţii în valoare de 1,7 milioane de euro. Banii au fost direcţionaţi în promovarea şi extinderea reţelei de retail, cât şi în dezvoltarea portofoliului şi programelor speciale pentru angajaţi. De la începutul anului, compania a deschis patru noi magazine de prezentare şi vânzare, în Bucureşti, Iaşi şi Ploieşti, în urma unei investiţii totale de 160 de mii de euro. Reţeaua de retail Secom a ajuns astfel la 6 unităţi care oferă acces la întreg portofoliul de produse, suplimente alimentare şi produse fito-dermatocosmetice, şi servicii de consultanţă naturopată.
Compania a avut o dezvoltare organică care s-a manifestat şi prin creşterea echipei cu 40%, ajungând la 107 angajaţi, în octombrie 2014, faţă de 77, la finalul lunii decembrie 2013. Cei mai căutaţi specialişti anul acesta au fost pentru departamentele de: vânzări, medical, marketing şi operaţional.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro