Secretul fericirii? Renunţati pentru 99 de zile la Facebook!
O campanie intitulată "99 de zile de libertate" (http://99daysoffreedom.com) propune userilor Facebook să ia o vacanţă, peste vară, şi să renunţe la Facebook. Campania a fost lansată săptămâna aceasta şi este un răspuns al agenţiei creative olandeze Just la experimentul recent al reţelei de socializare care a angrenat peste 700.000 de useri. "Facebook este o platformă incredibilă şi sunt mulkte de admirat la ea.
Dar credem, în acelaşi timp, în beneficiile moderaţiei", spune Merijn Straathof, art director la Just. "Credem că experimentul ar putea oferi o mulţime de experienţe pozitive. Vom afla asta peste trei luni", a adăugat el.
În medie un user stă pe Facebook 17 minute pe zi. În cazul în care va accepta provocarea, el va câştiga 28 de ore de libertate.
Userii par să nu încerce acelaşi antuziasm: "Prima zi a fost cea mai dură. Căutam, instinctiv, aplicaţia, pe care am şters-o.
Dar încerc să fiu tare", spune un ultilizator care a acceptat să încerce să renunţe la Facebook. Un altul vrea să lucreze mai mult, la muncă şi în sala de sport.
Facebook are 1,2 miliarde de useri.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro